Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@21:52:20 GMT

استخر شنای کارگران شهرستان فارسان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۱۸۵۲۹

استخر شنای کارگران شهرستان فارسان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مولوی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری صبح شنبه در افتتاحیه سالن استخر شمای کارگران شهرستان فارسان اظهار کرد: ساخت این سالن با زیر بنای ۲۵۵۰ متر مربع از سال ۱۳۹۰ شروع شده بود که همزمان با دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: برای ساخت و تکمیل سالن استخر شنای کارگری شهرستان فارسان ۲۴۰ میلیارد ریال از محل مصوبات دور نخست سفر استانی رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مولوی اذعان داشت: با بهره برداری از این سالن برای ۱۵ نفر شغل ایجاد شده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در آئین افتتاح این سالن گفت: استخر کارگران شهرستان فارسان پس از ۱۲ سال وقفه با تأمین اعتبار در دولت سیزدهم به سرانجام رسید و همزمان با دهه مبارک فجر امسال به مردم شهرستان فارسان هدیه شد.

صولت مرتضوی همچنین با کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فارسان افزود: اجرای این طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال اولیه شروع خواهد شد.

وی گفت: این طرح‌های باعث ترویج روحیه نشاط بین جامعه کارگری خواهد شد.

کد خبر 6019482

منبع: مهر

کلیدواژه: مراسم افتتاحیه دهه فجر سالن ورزشی دهه فجر بوشهر انتخابات مجلس 1402 انقلاب اسلامی ایران تبریز خطبه های نماز جمعه راهپیمایی 22 بهمن ایلام کرمانشاه اردبیل انتخابات مجلس شورای اسلامی جشنواره فیلم فجر مشهد سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۱۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در فارسان

آقای شمسی پور اظهار داشت: با اعلام خبر تصادف دو خودروی سواری سمند و پراید در فارسان و مصدومیت پنج نفر، به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان

وی افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس، مصدومان این حادثه را بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای تکمیل درمان به بیمارستان سیدالشهدا فارسان منتقل کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف
  • یک فعال کارگری : دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی از مشکلات کارگران حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات آنها اضافه کرد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • امسال برای اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه ریزی شده است
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • حادثه رانندگی در فارسان
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب