Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:01:27 GMT

هشتک زمین فوتبال چوار ترند یک توییتر فارسی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۴۰۳۹۵

هشتک زمین فوتبال چوار ترند یک توییتر فارسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام؛ فعالان فضای مجازی در ایلام به مناسب سالروز شهادت جوانان و نوجوانان زمین فوتبال شهر چوار هشتک #زمین فوتبال چوار را ترند یک توییتر فارسی کردند.

۲۳ بهمن سال ۶۵ برای فوتبال دوستان روز غم انگیز است روزی که در جریان جنگ تحمیلی، جنگنده های رژیم بعث عراقی، مسابقه فوتبال بین تیم های چوار و ایلام را در زمین فوتبال شهر چوار مورد حملات بی رحمانه قرار دادند و تعداد ۱۵ نفر از بازیکنان، مربیان و تماشاگران را شهید و تعدادی را مجروح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با گذشت ۳۷ سال از وقوع این حادثه تاریخی و دردناک کاربران فضای مجازی به ویژه در استان ایلام با هشتک های #زمین_فوتبال_چوار، #چوار و دروازه_بهشت این حادثه را مورد توجه قرار دادند.

یکی از کاربران در توییتر نوشت: امروز سالروز بازی ناتمامی است که یک جنایت غیر انسانی است که دقیقه های پایانی به خودش را ندید.

کاربری دیگر سعی کرد با معرفی کتابی که درباره این حادثه به رشته تحریر درآمده به معرفی ابعاد آن بپردازد.

کاربر دیگری نوشت؛ ۲۳ بهمن سال ۶۵ واقعه عظیمی در استان ایلام و #زمین_فوتبال_چوار به وقوع پیوست که به جرئت می توان آن را بزرگترین رویداد تاریخ فوتبال ایران ناامید.

جای خالی این حادثه تاریخی در تقویم ملی و تقویم فیفا خالی است که این موضوع نیز مورد انتقاد و مطالبه کاربران فضای مجازی بود که جا دارد مسئولان استانی این رویداد را تقویم ها ثبت کنند.

کاربری در توییتر نوشت: ۲۳ بهمن برای ما ایلامی ها یادآور مظلومیت شهدای ورزشکار #زمین_فوتبال_چوار هست، جنایتی غیر انسانی و داغی دردناک و جگر سوز که جایش در تقویم ملی خالیست؛ نباید فقط به یک یادآوره محدود استانی بسنده شود و گمنام بماند.

کاربر دیگری جمله از رهبر انقلاب راجع به این حادثه را یادآور شد.

رهبر انقلاب: این حادثه (زمین فوتبال چوار) باید برای مردم تبیین شود تا آنها با شهدای چوار ایلام آشنا شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر فوتبال شهدا توییتر هشتک زمین فوتبال چوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۴۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • معلمانِ نیک به خدا نزدیک ترند
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟