Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-01@02:46:21 GMT

ورزشکارانی که در حمله هوایی عراق کشته شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۵۴۷۴۶

ورزشکارانی که در حمله هوایی عراق کشته شدند

تین نیوز

هواپیماهای عراقی در ۲۳ بهمن سال ۱۳۶۵ زمین فوتبال بخش چوار را در استان ایلام بمباران کردند و در این زمین دیدار دوستانه بین تیم منتخب چوار و جوانان ایلام در جریان بود و اقدام نظامی علیه آنها موجب شهید شدن ۱۵ فوتبالیست، داور و تماشاگر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از عکس نگار، در این روز خونین تاریخی، یونس تلوکی، مجتبی ناصری، علی نجات کرمی، علی عباسی، محمد کمالوندی، جهانگیر کاوه، عبدالرزاق مهدیه، سیدمحمد زارعی، حسین هزاوه (بازیکنان فوتبال از ۲ تیم ایلام و چوار)، حمیدرضا رضایتی (داور مسابقه)، مراد آذرخش، خلیل، سجاد و محمدجواد مظفری، امجد حیدری (تماشاگران مسابقه) به شهادت رسیدند و علی قیطاسی، رحمت محمود، الیاس گهر سودی، گل مراد فاضلی، فرمان فولادوند و سلمان کرد (بازیکنان فوتبال) مجروح و جانباز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی شهدای تیم منتخب چوار و سن آنها در زمان شهادت: حسین هزاوه (بخشدار وقت چوار، سرمربی و کاپیتان) ۲۸ ساله، صید محمد زارعی (مدافع و هافبک) ۲۵ ساله، مجتبی ناصری (دروازه بان) ۲۲ ساله، یونس تلوکی(هافبک) ۱۹ ساله، علی عباسی (دفاع) ۱۸ ساله.

اسامی شهدای تیم منتخب جوانان ایلام و سن آنها در زمان شهادت: جهانگیر کاوه (مهاجم) ۱۹ ساله، محمد کمالوند (مهاجم) ۱۸ ساله، علی نجات کرمی (هافبک) ۱۶ ساله، عبدالرزاق مهدیه (مهاجم) ۱۶ ساله.

داور شهید حمیدرضا رضایتی ۱۹ ساله و تماشاگران شهید: مراد آذرخش ۱۵ ساله، امجد حیدری۱۳ ساله، خلیل مظفری هشت ساله، محمد جواد مظفری هفت ساله و سجاد مظفری

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شهدای ایلام حمله هوایی جنگ ایران و عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۵۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6093131

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است