Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات عمرانی تعریض جاده فیض‌آباد نوش‌آباد پس از انتشار گزارش تسنیم و پیگیری صورت گرفته اجرایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، این خبرگزاری در گزارشی تحت عنوان "خودروهایی که جان کشاورزان نوش‌آبادی را به خطر انداخته است / مسئولان هیچ توجهی ندارند + فیلم" به خطرات و مشکلات ناشی از تردد خودروهای سنگین در این جاده اشاره شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم تعریض این جاده به دلیل تردد کشاورزان منطقه نوش‌آباد از اهمیت بسیار زیادی داشت که پیگیری‌های متعددی از سوی مسئولان شهرستان آرام و بیدگل و شهر نوش‌آباد صورت گرفت و سرانجام این وعده محقق شد و عملیات عمرانی فاز نخست تعریض این جاده آغاز شد.

ناصر محرابی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن تایید این خبر اظهار داشت: فاز اول عملیات تعریض جاده فیض‌آباد حدفاصل پل زیرگذر تاج‌آباد تا زیارت امامزاده سلیمان فیض‌آباد به طول  شش کیلومتر آغاز شد.

وی با بیان اینکه این پروژه درراستای خدمات دولت مردمی و خدمتگزار و به مناسبت در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه اجرایی شد، افزود: تعریض جاده فیض‌آباد یکی از مطالبات جدی مردم نوش‌آباد به ویژه کشاورزان بود.

نایب رئیس شورای شهر نوش‌آباد در بیان جزئیات اعتبار تخصیص داده شده برای تعریض جاده فیض‌آباد این شهر ابراز داشت: 120 میلیارد تومان در فاز اول برای تعریض جاده فیض‌آباد نوش‌آباد تخصیص داده شده است که با تکمیل عملیات عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیش از 800 نفر در تصادفات جاده‌ای استان کرمان جان‌باختند

وی ضمن تقدیر از فرماندار شهرستان آران و بیدگل و اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در تحقق یکی از مطالبات مردمی در شهر نوش‌آباد گفت: خوشبختانه اقدامات عمرانی خوبی با پیگیری‌های صورت گرفته در حال انجام است که مهمترین آن زیرگذر نو‌ش‌آباد به کاشان بوده که در حال اجرا است.

انتهای پیام/803/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوش آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۶۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،با راه اندازی این دفتر برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی تولید و به صورت زنده از طریق شبکه استانی به روی آنتن می‌رود.

دوازده آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور معاون امور استان‌های صدا و سیمای کشور، معاون سیاسی اجتماعی استانداری کردستان، جمعی از مسئولین استانی، هنرمندان و مردم سقز آیین کلنگ زنی دفتر تولید صدا و سیمای سقز برگزار شد.

پس از پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان و هماهنگی‌های لازمه جهت اخذ مجوز‌های مربوطه، آغاز عملیات ساخت دفتر تولید صدا و سیما در شهرستان سقز آغاز شد.

دیگر خبرها

  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • محور‌های دارای محدودیت تردد؛ جاده چالوس و آزادراه تهران شمال یک طرفه شد
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • جهش تولید مسکن با هدف تحقق شعار سال در همدان
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است