Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن در قروه تا ۲ ماه آینده تکمیل و آماده مسافرگیری شده، گفت: طرح انتقال آب از سد قوچم به دهگلان و قروه تا پایان سال آینده به اتمام می‌رسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در جریان سفر یک روزه به شهرستان قروه در گلزار شهدای شهر دزج حاضر و با نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهر دزج در جمع مردم با اشاره به اینکه سهم این شهرستان از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور به استان، 25 هزار میلیارد ریال است، اظهار داشت: تمام تلاشمان حل مشکلات استان است و در این راستا با رایزنی‌های صورت گرفته، پایِ هلدینگ‌های سرمایه‌گذاری به استان باز شده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در دو سال اخیر 366 کیلومتر راه روستایی در سطح استان ایحاد و آسفالت شده است، تصریح کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت دولت سیزدهم بوده و در این راستا پروژه‌های ناتمام زیادی در استان به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه 12 هزار و 40 میلیارد ریالی برای پروژه راه‌آهن همدان-سنندج هزینه شد، افزود: ایستگاه راه‌آهن در قروه تا 2 ماه آینده تکمیل و آماده مسافرگیری شده و در فاز بعدی، این زیرساخت در دهگلان نیز ایجاد می‌شود.

زارعی‌کوشا از تصویب 51 مصوبه برای بخش مرکزی و چهاردولی قروه خبر داد و عنوان کرد: طرح انتقال آب از سد قوچم به دهگلان و قروه جزو مصوبات سفر رئیس‌جمهور است که هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار دارد و در حال اجراست.

وی افزود: امیدواریم این پروژه هم سال آینده به بهره‌برداری برسد و دغدغه تامین آب تا افق 1425 برای این دو شهرستان را برطرف کنیم.

بازدید از مرکز تولید عسل و ملاقات مردمی از دیگر برنامه‌های این سفر شهرستانی استاندار کردستان بود.

انتهای پیام/486/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۶۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • اتمام تملک پروژه باغ مزار مشاهیر قم تا یک ماه آینده
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد