Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سه طرح مسکونی نهضت ملی مسکن امروز به طور همزمان در محدوده چالیدره طرقبه آغاز شد.

وحید داعی افزود: یکی از این طرحها آماده سازی زمین نهضت ملی مسکن به گستره ۱۲ هکتار است که قرارداد آن با پیمانکار به امضا رسید.

به گفته وی، همچنین امروز ساخت ۳۸۱ واحد مسکونی توسط انبوه‌سازان که در مدت ۲۴ ماه به پایان خواهد رسیدآغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: یکی از قالب‌های نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین به خود مردم است که دولت تسهیلات لازم و تخفیف پروانه و نظام مهندسی را می‌دهد و مردم خودشان واحد‌های مسکونی را می‌سازند.

داعی گفت: امروز همچنین در طرقبه ۸۰ قطعه زمین ۳۰۰ متری به گروه‌های چهار نفره داده شد که در مجموع ۳۲۰ نفر کار ساخت واحد مسکونی خود را انجام می‌دهند.

شهرستان طرقبه و شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که این جمعیت در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۶۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  سید خلیل منبتی روز پنجشنبه در نشست مشترک شهرداران مناطق مشهد با مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‎های مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب پرداخت.   وی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی درحال ساخت است.   مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.   منبتی گفت: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستانهای زیر ۵۰ هزار نفر، روستاها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.    

دیگر خبرها

  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات طرح یک هزار و ۶۸۰ واحدی نهضت ملی مسکن در مراغه
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی