Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی از آغاز عملیات ساخت ۷۰۱ واحد مسکونی انبوه‌سازی گروه ساخت و آماده‌سازی همزمان سایت نهضت ملی مسکن با حضور استاندار خراسان رضوی در شهر طرقبه خبر داد.

وحید داعی امروز، ۲۷ بهمن در این مراسم اظهار کرد: امروز سه پروژه مسکونی نهضت ملی مسکن به طور همزمان در محدوده چالیدره طرقبه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: یکی از این پروژه‌ها آماده‌سازی زمین نهضت ملی مسکن به گستره ۱۲ هکتار است که قرارداد آن با پیمانکار به امضا رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی عنوان کرد: آغاز ساخت ۳۸۱ واحد مسکونی توسط انبوه‌سازان که در مدت ۲۴ ماه به پایان خواهد رسید، دیگر پروژه امروز است.

وی ادامه داد: یکی از قالب‌های نهضت ملی مسکن، واگذاری زمین به خود مردم است که دولت تسهیلات لازم و تخفیف پروانه و نظام مهندسی را می‌دهد و مردم خودشان واحدهای مسکونی را می‌سازند.

داعی افزود: امروز همچنین در طرقبه ۸۰ قطعه زمین ۳۰۰ متری به گروه‌های چهار نفره داده شد که در مجموع ۳۲۰ نفر کار ساخت واحد مسکونی خود را انجام می‌دهند.

وی اذعان کرد: امروز با حضور استاندار خراسان رضوی ساخت ٧٠١ واحد مسکونی در طرقبه آغاز شده که زمین آنها توسط دولت به صورت رایگان واگذار شده و فقط هزینه آماده‌سازی زمین از متقاضیان اخذ خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی بیان کرد: عملیات اجرایی آماده‌سازی زمین پروژه نهضت ملی مسکن طرقبه به مساحت ۱۱.۹ هکتار با اعتبار اولیه حدود ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نهضت ملی مسکن سازمان نظام مهندسي زمین رایگان طرقبه استانی اجتماعی استانی ورزشی انتخابات ۱۴۰۲ استانی سیاسی نهضت ملی مسکن خراسان رضوی واحد مسکونی آماده سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۶۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد