Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:55:06 GMT

دیدار «کاملا هریس» با رییس رژیم صهیونیستی در مونیخ

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۶۸۰۲۷

دیدار «کاملا هریس» با رییس رژیم صهیونیستی در مونیخ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «کامالا هریس»، معاون رییس‌جمهور آمریکا با انتشار تصویری در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد که در حاشیه نشست امنیتی مونیخ به «اسحاق هرتزوگ» رییس رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو کرده است.

وی دراین‌باره نوشت که در گفت‌وگو با هرتزوگ «دوباره بر تعهدمان برای بازگرداندن گروگان‌هایِ دربندِ حماس به خانه و تضمین امنیت اسراییل تأکید کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کاملا هریس همچنین افزود: «ما همچنین درباره تلاش‌ها برای دستیابی به توقف طولانی‌مدت در جنگ، اهمیت افزایش کمک‌های بشردوستانه و برنامه‌ریزی مستمر برای غزه پس از جنگ بحث کردیم.»

دیروز جمعه منابع داخلی در اراضی اشغالی به نقل از منابع آگاه مدعی شدند که قرارداد تبادل اسیران تا پیش از موعد ماه رمضان تکمیل خواهد شد. این منابع به روزنامه عبری هاآرتص گفتند که تل آویو از هفته‌های آینده برای اجرای برنامه‌های خود قبل از ماه رمضان استفاده خواهد کرد.

این روزنامه افزود: ارتباطات هنوز ادامه دارند، اما هنوز خیلی زود است که تخمین زده شود که آیا ۲ طرف معامله را اجرایی می‌کنند یا آن را در لحظه واقعی منفجر می‌کنند.

به گفته این منابع، مقامات سیاسی رژیم اسرائیل پیش‌بینی اینکه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در لحظه واقعی چگونه عمل می‌کند و آیا او توافق را برای ملاحظات امنیتی، سیاسی یا شخصی وقتی زمان آن فرا می‌رسد، از بین می‌برد یا نه، برایشان مشکل است.

منابع مقاومت فلسطین ۲ روز پیش جزئیاتی را در خصوص پاسخ اسرائیلی‌هابه پیشنهادات جنبش حماس فاش کردند، پیشنهاداتی که این جنبش در خصوص آتش‌بس در نوار غزه و روند تبادل اسرا مطرح کرده بود.

کد خبر 6026273

منبع: مهر

کلیدواژه: واشنگتن اسحاق هرتزوگ مونیخ رژیم صهیونیستی کامالا هریس حماس رژیم صهیونیستی طوفان الاقصی روسیه اسرائیل جنگ غزه ایالات متحده امریکا اوکراین ارتش رژیم صهیونیستی حزب الله لبنان جنگ اوکراین فلسطین لبنان ولادیمیر پوتین ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۶۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز به مناطقی از کرانه باختری حمله ور شدند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک بیتا در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

از سوی دیگر منابع وابسته به هلال احمر فلسطین از زخمی شدن دو نفر در عزون در نزدیکی قلقیلیه در کرانه باختری خبر دادند.

منابع محلی نیز به درگیری هایی اشاره کردند که میان نظامیان اشغالگر با جوانان فلسطینی در جریان یورش آنها به شهرک عزون رخ داده است.

در نابلس نیز درگیری هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران رخ داد.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین به منزلی درمنطقه الطور در نابلس نیز حمله ور شدند.

از سوی دیگر باشگاه اسیر فلسطینی نیز اعلام کرد که اشغالگران از روز گذشته تاکنون ۱۲ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده اند.

طبق این آمار، شمار بازداشت شدگان به دست اشغالگران در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون به ۸۵۰۵ فلسطینی رسیده است.

کد خبر 6092378

دیگر خبرها

  • ۱۵ شهید در حمله های رژیم صهیونیستی/لحظه بمباران منزلی در غزه+فیلم
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • فون درلاین: حمله نظامی اسرائیل به رفح کاملاً غیرقابل‌قبول است
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت