Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@04:20:23 GMT

رقابت اصلی در طرقبه-شاندیز بین ۸ نامزد است

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۹۱۵۱۶

رقابت اصلی در طرقبه-شاندیز بین ۸ نامزد است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان‌های طرقبه و شاندیز با بیان اینکه در شهرستان ما ۱۰ مرد و ۳ زن با هم رقابت می‌کنند، گفت: چهره‌های شاخصی در بین کاندیداها داریم اما ۷ الی ۸ نفر رقابت اصلی را انجام می‌دهند. هرچه مردم انتخاب کنند اعلام خواهیم کرد.

حمیدرضا رحیمیان امروز، یکم اسفندماه، در استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: حوزه انتخابیه ما در سه قسمت شهرستان‌های چناران، گلبهار و طرقبه-شاندیز تعریف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در طرقبه-شاندیز اقدامات خود را از ۶ ماه قبل آغاز و برنامه‌ها را تدوین کردیم، نظارت‌های اولیه در زمینه کاندیداهای احتمالی نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان ما ۱۰ مرد و ۳ زن با هم رقابت می‌کنند، عنوان کرد: چهره‌های شاخصی در بین کاندیداها داریم اما ۷ الی ۸ نفر رقابت اصلی را انجام می‌دهند. هرچه مردم انتخاب کنند اعلام خواهیم کرد.

رحیمیان بیان کرد: برنامه‌ها در سطح شهرستان انجام شده و شعب مشخص است. همه کارها انجام شده و برای سوم اسفند که تبلیغات شروع می‌شود، آماده هستیم. هیات‌های نظارت و بازرسی و فرمانداری اقدامات را انجام می‌دهند تا انتخاباتی سالم، با رقابت، امنیت و مشارکت بالا داشته باشیم.

فرماندار شهرستان‌های طرقبه و شاندیز در خصوص تعداد شعب عنوان کرد: شعب طرقبه ۳۰ مورد بوده که ۱۶ شعبه شهری و ۱۴ شعبه روستایی است و ۲۳ شعبه ثابت و ۷ شعبه سیار داریم. در شاندیز نیز ۳۲ شعبه در نظر گرفته شده که ۱۲ شعبه شهری و ۲۰ شعبه روستایی بوده و همچنین ۶ شعبه سیار و ۲۶ شعبه ثابت است.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل تعداد آرای ماخوذه حدود ۳۵ هزار نفر بوده است، تصریح کرد: امسال تعداد واجدان شرایط ما ۵۸ هزار نفر بوده و جمعیت سیار تعیین‌کننده انتخابات ما است. در یک روز عادی حدود ۲۰۰ هزار خودرو در منطقه ما رفت‌آمد می‌کنند. پیش‌بینی می‌کنیم در روز رای‌گیری حداقل ۷۰۰ هزار نفر به منطقه ما وارد شوند. تعداد رای اولی‌ها در شهرستان ما ۳۵۰ تا ۴۰۰ نفر هستند.

رحیمیان گفت: قرارگاه مشارکت حداکثری بنا به دستور استاندار ایجاد شده است. هر حوزه و دستگاه ما در شهرستان مشخص بوده که چه کاری انجام می‌دهد. همه کارها باید با رویکرد مشارکت مردمی در انتخابات انجام شود. یک ماهی است که مردم را در زمینه انتخابات درگیر کردیم و ان شاء الله انتخابات پرشور در منطقه ما انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۲ استانی شهرستانها استانی اجتماعی انتخابات ۱۴۰۲ استانی سیاسی استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۹۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  در این دور از انتخابات ۲۸۷ شعبه اخذ رای به همراه ۲ شعبه سیار تدارک دیده شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس