Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر امام جمعه شهرستان کوهبنان با همکاری اعضای حقوقی و حقیقی بنیاد مهدویت ضمن دعوت از مسئولان برگزاری جشن‌ها و ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرستان کوهبنان در خصوص برنامه‌ها و مراسم شعبانیه، به ویژه شب و روز نیمه شعبان با برگزارکنندگان هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: در برگزاری مراسم عزا و شادی اهل بیت (علیهم السلام) باید از افراط و تفریط پرهیز کنیم در برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان حد و حدود را رعایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پذیرایی علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی باید مسائل امنیتی و ترافیکی مد نظر باشد، در موکب‌ها و محل برگزاری جشن صدای بلندگو به حدی نباشد که زمینه آزار و اذیت دیگران را رقم بزند.

حجت الاسلام حسن ایزدی بیان داشت: در بحث پذیرایی احتیاط در دستور کار باشد از هر شخصی مواد خوراکی تحویل گرفته نشود، سعی کنیم در کنار پذیرایی کار‌های فرهنگی را در دستور کار قرار دهیم.

حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان نیز گفت: طبق برنامه ریزی مقرر شد جشن شام نیمه شعبان در مهدیه ده خواجه برگزار شود که سخنران و مولودی خوان با هماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دعوت شود.

وی افزود: با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی، شهرداری، شورای شهر و اداره اوقاف مراسم احیای شب نیمه شعبان در امامزاده سلیمانشاه برگزار می‌شود.

حجت الاسلام روح الامینی تصریح کرد: مراسمی هم در تکیه شهید روح الامینی در شب نیمه شعبان همراه با نور افشانی برگزار می‌شود.

در این جلسه مقرر شد مسئولین موکب‌ها مشخص باشند و در مسیر تردد ایستگاه برقرار نشود، بر پخت غذای نذری و توزیع نذری از سوی کارشناسان بهداشت و درمان نظارت جدی انجام شود.

همچنین مقرر شد سی دی مولودی خوانی که با تلاش بنیاد مهدویت تهیه شده از سوی مدیران ایستگاه‌ها دریافت و در ایستگاه‌های صلواتی استفاده شود.

همچنین با توجه به مصوبه شورای فرهنگ عمومی، مدیران ایستگاه‌های صلواتی باید ضمن هماهنگی و همکاری با دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی، شبکه بهداشت و درمان و شهرداری مجوز لازم برای راه اندازی را دریافت کنند.

مجریان برگزاری جشن‌ها در سطح شهرستان ضمن هماهنگی با ادارت ذیربط مجوز برگزاری جشن را دریافت کنند و سخنران را حتما با هماهنگی دفتر امام جمعه، و اداره تبلیغات اسلامی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان دعوت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیمه شعبان نورافشانی اداره تبلیغات اسلامی برگزاری جشن حجت الاسلام نیمه شعبان ایستگاه ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۹۲۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • چالش حضور برنامه‌ریزی نشده اتباع خارجی در پردیس
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود