Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امروز سه شنبه یکم اسفند ماه،مناظره انتخاباتی نامزدهای حوزه انتخابیه شهرستان های سلماس در  صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی ضبط می شود.

این مناظره ها از سوم اسفند ماه به صورت روزانه از شبکه های تلویزیونی پخش می‌شود.

 این مناظرات با طراحی جدید و بهره مندی از اتاق جلسات صداوسیمای آذربایجان غربی در مدت ۷ روز در دو نوبت صبح و بعداز ظهر با دعوت از نامزدهای هر حوزه ضبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضبط مناظره ها از روز چهارشنبه ۲۵  بهمن آغازشده است  و تا ۱ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مناظره انتخاباتی انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۹۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی صبح امروز در سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد حضور یافت.

در این گفتگو ۱۸ نفر از شهروندان استان مسائل و مشکلات خود در حوزه‌ها و موضوعات مربوطه از جمله انتقال محل خدمت، وام خوداشتغالی، تسهیلات بانکی، موافقت اصولی، خدمات شهری، مجوز ساخت و ساز، طرح اقدام ملی مسکن، ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی شهرهاو طرح و پیشنهادات در حوزه احیای دریاچه ارومیه با استاندار آذربایجان‌غربی مطرح و محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی نیز دستور بررسی، پیگیری و اقدام سریع به دستگاه‌های متولی را صادر نمود.

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس