Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@21:51:52 GMT

آغاز اجرای سه پروژه راهداری در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۷۹۶۲۸۲

آغاز اجرای سه پروژه راهداری در خوزستان

ایسنا/خوزستان اجرای سه پروژه راهداری با اعتبار بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال در استان خوزستان آغاز شد.

امروز، یکم اسفندماه با حضور جواد حمیدی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و ترافیک استانداری خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و دیگر مدیران استانی و محلی، اجرای ۳ پروژه راهداری با اعتبار بیش از ۹۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، اجرای پروژه ساماندهی و احداث میدان ورودی شهر ویس با اعتبار بیش از ۶۲۰ میلیارد ریال و تکمیل روشنایی محور اهواز -ملاثانی (حد فاصل شیبان تا ویس) به طول ۵ کیلومتر با اعتبار بیش از ۷۲ میلیارد ریال پروژه‌هایی هستند که کلنگ آغاز اجرای آن‌ها به زمین زده شد.

همچنین اجرای پروژه بهسازی و تعریض محور اهواز - خرمشهر (جاده امام جعفر صادق (ع) به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال نیز امروز آغاز شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان راهداری و حمل ونقل جاده ای انتخابات ۱۴۰۲ استانی اجتماعی استانی سیاسی استانی اقتصادی اعتبار بیش میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۹۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و تعدادی دیگر از مسئولان، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با  ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عملیات احداث هتل و تله‌کابین پیست اسکی خوشاکو ارومیه  آغاز شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر  و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.
 
مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل