Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید آپارتمان در پرند انتخابی ایدئال برای سرمایه‌گذاری و سکونت در اطراف تهران است که با احداث ایستگاه مترو و گسترش تدریجی زیر ساخت‌های شهری، متقاضیان بسیاری پیدا کرده است.

پرند کجاست؟

پرند در 35 کیلومتری غرب استان تهران و در کنار اتوبان تهران-ساوه واقع شده است. این شهر تازه تاسیس، از هفت فاز تشکیل شده و با توجه به افزایش روزافزون جمعیت و استقبالی که برای سکونت در این شهر به وجود آمده، مقرر شده که تعداد فازها از 7 به 16 افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فازهای صفر تا سه شامل املاک سنددار شرکتی یا شخصی‌ساز و فازهای 4 تا 7 شامل املاک مسکن مهر می‌شوند. اگر قصد خرید آپارتمان در پرند را دارید باید بدانید که آینده این شهر بسیار روشن است.

دسترسی‌ها و امکانات پرند

از مهمترین مولفه‌ها برای سکونت و سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید، دسترسی‌ها و امکانات شهری است. لازم به ذکر است که شهر پرند از نظر دسترسی‌، وضعیت بسیار مطلوبی دارد و طی سال‌های اخیر توسعه خوبی در زمینه امکانات شهری داشته است.

آزادراه‌ها و بزرگراه‌های پرند

تنها با 30 دقیقه رانندگی از طریق آزادراه تهران-ساوه می‌توانید از پرند به ابتدای شهر تهران برسید. نزدیکی به آزادراه غدیر، آزادراه تهران-قم و بزرگراه فرودگاه از دیگر دسترسی‌های آزادراهی شهر پرند است. در سال‌های اخیر وجود دسترسی‌های مناسب و آزادراهی در پرند موجب شده است افراد زیادی از شهر تهران برای خرید آپارتمان در پرند اقدام کنند.

مترو پرند

متروی پرند از مهم‌ترین راه‌های دسترسی شهر پرند به شمار می‌آید که در آذرماه 1402 افتتاح شد. متروی پرند به طول ۵۰ کیلومتر از ایستگاه شاهد، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام و شهر پرند امتداد می‌یابد.

خطوط اتوبوس و تاکسی برون شهری و درون شهری پرند

در حال حاضر برای سهولت تردد شهروندان و آنهایی که قصد خرید آپارتمان در پرند را دارند، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس فراوانی در تمامی نقاط این شهر وجود دارد.

بوستان بزرگ مشاهیر پرند

بوستان مشاهیر در حد فاصل فازهای سه و چهار است که با بهره‌برداری کامل از آن، نیاز ساکنین پرند به یک فضای فرهنگی، تفریحی و ورزشی برطرف خواهد شد.

پیست بین‌المللی کارتینگ ایران در پرند

کارتینگ شهر پرند با مساحت 20 هکتار و در ورودی شهر و در قسمت جنوبی دانشگاه آزاد اسلامی پرند واقع شده است. این مجموعه با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و دارای پیست 2 کیلومتری کارتنیگ و ساختمان مرکزی با 3300 متر زیربنا و معماری مدرن و فضای ورزشی و تفریحی از جمله پارک بازی کودکان، سینمای خانوادگی، زمین بازی پینت بال و رستوران است.

قلعه سنگی پرند

قلعه سنگی پرند از دیگر دیدنی‌های این شهر است که با بیش از هزار سال قدمت، نماد معماری ایرانی و اسلامی است.

مراکز خرید پرند

مرکز خرید بازارچه قائم

مرکز خرید پاساژ استقلال

مرکز خرید مجتمع تجاری صدف

نگاهی به آینده شهر پرند

اگر قصد خرید آپارتمان در پرند را دارید لازم است از بعضی از پروژه‌های آینده این شهر مطلع شوید:

احداث بیمارستان‌های ۳۰۰ تختخوابی بین‌المللی فوق تخصصی

ساخت دریاچه مصنوعی بزرگ پرند

ساخت سینماهای رو باز

پروژه بزرگ «آیلند، سرزمین ایرانیان پرند»

نمایشگاه بین‌المللی اکسپوی پرند با ۳۰۰ هکتار مساحت

مزایای خرید آپارتمان در پرند

در ادامه به چند مورد از مزایای خرید آپارتمان در پرند اشاره شده است:

سرمایه‌گذاری هدفمند و پربازده

آب و هوای مطبوع شهر پرند

نزدیکی شهر پرند به تهران

قیمت مناسب خرید آپارتمان در پرند

نزدیکی به شهرک صنعتی

نوساز و مدرن بودن بافت شهر پرند

خرید آپارتمان در فاز صفر پرند

فاز صفر پرند که در بلوار چهارباغ حدفاصل بین بلوار شهدا و بلوار علامه است، اولین فاز پرند است که در بدو ورود به شهر با آن رو به رو می‌شوید. فاز صفر پرند دارای پروژه‌ها و همچنین ساختمان‌های شخصی‌ساز است و هر دو دسته سند تک‌برگ دارند.

خرید آپارتمان در فاز 1 پرند

فاز یک پرند یکی دیگر از مناطق قدیمی شهر است. این فاز در بلوار شهدا و علامه طباطبایی قرار دارد و همانند فاز صفر از جمعیت کمی برخوردار است اما مزیت فاز یک نسبت به فاز صفر، دسترسی آسان‌تر به مرکز شهر و امکانات آن است.

خرید آپارتمان در فاز 2 پرند

فاز 2 پرند را می‌توان مرکز پرند دانست؛ چرا که تقریبا تمام برج‌های اداری و پاساژهای تجاری در فاز 2 و حد فاصل میدان استقلال تا چهارراه فدک تجمیع شده‌اند. این فاز دارای 6 بوستان بزرگ، 17 بوستان کوچک، 26 مرکز اداری، خدماتی، آموزشی، تفریحی و ورزشی، 50 مرکز تجاری و 26 محله مسکونی است.

خرید آپارتمان در فاز 3 پرند

فاز 3 پرند شامل دو بخش مسکن مهر و املاک شخصی‌ساز است که به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. در این فاز تمامی تیپ‌های ساختمانی اعم از باغ ویلایی، ویلایی، آپارتمان، تعاونی‌ساز، مشاعی، زمین برای ساخت، شخصی‌ساز و مسکن مهر وجود دارد.

خرید آپارتمان در فاز 4 پرند

جالب است بدانید اولین کلنگ مسکن مهر شهر جدید پرند، در این فاز زده شده است. واحدهای مسکونی این فاز علاوه‌ بر قیمت مناسب، شامل پارکینگ مسقف و انباری‌های زیادی هستند.

خرید آپارتمان در فاز 5 پرند

با گسترش امکانات رفاهی، آموزشی، خدماتی، درمانی و صنعتی در فاز ۵ و با توجه به قیمت و امکانات مناسب واحدهای این فاز در مقایسه با قیمت خانه در تهران، استقبال گسترده‌ای از سوی شهروندان و متقاضیان از سایر نقاط کشور برای خرید آپارتمان در این فاز شده است.

خرید آپارتمان در فاز 6 پرند

در فاز ۶ شهر پرند، پروژه‌های متفاوتی از ۵۸ تا ۱۱۰ متر ساخته شده است. این آپارتمان‌ها با نماهای متفاوت بتن، سنگ تراورتن و آجر، مناسب سلیقه‌های گوناگون ساکنین این فاز هستند.

خرید آپارتمان در فاز 7 پرند

در شهریور ماه ۱۴۰۰، قرارداد ساخت ۲۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در فاز ۷ بین شرکت عمران شهر جدید پرند و شرکت کوزو پارس امضا شد. لازم به ذکر است که فاز ۷ پرند با واحدهای مسکونی نوساز، فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری‌ است.

مقایسه قیمت خرید خانه در پرند

قیمت خرید خانه در پرند با توجه به متراژ و فاز آن تعیین می‌شود. برای مثال به دلیل اینکه بیشتر خانه‌های فاز 0، 1، 2 و 3 پرند ویلایی هستند و متراژ بالایی دارند، قیمت خرید خانه در این نقاط نسبت به فازهای 4، 5، 6 و 7 بالاتر است. لازم ‌به ‌ذکر است که فازهای صفر تا 3 بهترین فازهای شهر پرند هستند. بنابراین اگر از بودجه کافی برخوردار هستید، بهترین راه سرمایه‌گذاری در پرند خرید خانه در فازهای صفر تا سه است و چنانچه بودجه محدودی دارید و علاقه ‌دارید در این شهر ملک خریداری کنید، مجتمع‌های مسکن‌ مهر در فازهای 4 تا 7 با متراژهای متفاوت و نقشه‌های زیبا بهترین انتخاب هستند. در جدول زیر نمونه‌هایی از قیمت خرید آپارتمان در فازهای مختلف پرند از سایت ملکی دلتا استخراج شده است (نمونه‌های قیمت خرید خانه در پرند تقریبی هستند و در زمان انتشار این مطلب از وبسایت ملکی دلتا برداشته شده‌اند):

فاز

متراژ (متر)

سال ساخت

قیمت کل (تومان)

فاز صفر

96

1401

3,550,000,000

فاز 1

80

1401

2,760,000,000

فاز 2

62

1390

1,780,000,000

فاز 3

105

1396

2,740,000,000

فاز 4

80

1396

1,900,000,000

فاز 5

60

1398

1,090,000,000

فاز 6

88

1401

1,570,000,000

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1875195

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید آپارتمان در پرند خرید آپارتمان در فاز قیمت خرید خانه سرمایه گذاری دسترسی ها مسکن مهر پرند فاز شهر پرند شخصی ساز فاز صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۹۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، آرش صیادی مدیرعامل شهر جدید پرند امروز در نشست خبری بازدید از پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن پرند، گفت: پروژه ساخت واحدهای نهضت ملی پرند از ابتدای سال ۱۴۰۱ آغاز شده که هم‌اکنون چهار هزار واحد مسکن در قالب یک هزار و ۷۰۰ واحد نهضت ملی، ۷۰۰ واحد مسکن مهر و تعداد باقی مانده از پروژه‌های مشارکتی آماده افتتاح است.

بیشتر بخوانید: منتظر افزایش هیجانی قیمت‌ها در بازار مسکن باشیم؟

صیادی با بیان اینکه این واحدها آماده تحویل هستند اما به دلیل عدم تأمین زیرساخت‌های آب، برق یا فاضلاب قابل واگذاری نیست، افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال‌جاری نیز ۵ هزار واحد دیگر در این شهر جدید به مرحله افتتاح برسد؛ همچنین طبق مصوبه شورای عالی مسکن هزینه اجرای تأسیسات زیرساختی آب، برق و فاضلاب باید یک سوم توسط وزارت نیرو، یک سوم توسط وزارت راه و شهرسازی و یک سوم از سوی استانداری‌ها تأمین شود. وزارت راه از طریق منابع صندوق ملی مسکن این تأمین مالی را انجام داده است.

وی عنوان کرد: آورده متقاضیان این واحدها حدود ۷۰۰ میلیون تومان بوده که هزینه ساخت هر مترمربع میانگین ۱۰ میلیون تومان است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در اسفندماه سال‌گذشته ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی در دست ساخت بود که با تأکیدات وزیر راه و شهرسازی با توسعه ظرفیت شهر جدید پرند، ۳ هزار واحد دیگر به این رقم اضافه شد که این واحدها در مرحله انتخاب سازنده است.

مدیرعامل شهر جدید پرند تصریح کرد: هم‌اکنون ۸۰۰ واحد برای هنرمندان و خبرنگاران معرفی شده که وزارت ارشاد در حال ساخت و در مرحله بتن‌ریزی قرار دارد.

صیادی ادامه داد: آنچه که در حوزه کاری شرکت پرند است شامل ۳۳ هزار و ۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و یک هزار و ۴۰۰ واحد برای مسکن مهر و ۶ هزار و ۸۰۰ واحد می‌شود که با حضور مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است؛ باید تا پایان دولت سیزدهم ۱۱ هزار و ۲۰۰ واحد تحویل متقاضیان شود.

معرفی ۱۰ هزار واحد خالی به سازمان امور مالیاتی

وی افزود: سال گذشته در شهر جدید پرند به صورت فشرده ۱۳ هزار واحد مسکونی خالی شناسایی و هم‌اکنون ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی شده است؛ البته احتمال وجود ۳ هزار واحد دیگر خالی از سکنه در این شهر جدید وجود دارد.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: بر اساس شاخص‌های مختلف، جمعیت در شهر جدید پرند از ۳۵۰ هزار نفر رد شده است همچنین این شهر جمعیت ۷۸ هزار نفری دانش‌آموزی دارد و با توجه به تحویل و ساخت واحدهای مسکونی جدید جمعیت از مرز ۵۰۰ هزار نفر نیز عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228887 برچسب‌ها بازار مسکن

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگاران از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر پرند
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است
  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران