Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مینا بارانی با اشاره به آغاز لیگ برتر فوتسال زنان خوزستان از امروز، چهارشنبه ۲ اسفندماه به میزبانی باشگاه فرهنگیان جنوب بهبهان، گفت: این مسابقات در ۳ گروه ۵ تیمی و به مدت ۴ روز برگزار خواهند شد.

وی با بیان اینکه در پایان این مسابقات ۸ تیم نیز به مرحله نهایی صعود می‌کنند، افزود: باتوجه به ظرفیت و کیفیت خوب بازیکنان فوتسال در استان و استقبال تیم ها، به نظر می‌رسد سطح مسابقات قابل قیاس با سطح رقابت‌های کشوری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارانی ادامه داد: باشگاه‌های سرخ آبی صیدون، یزدان اندیکا، پانیک اهواز، کارون اهواز، جنوب شوش، صدرا اهواز، فرهنگیان جنوب بهبهان، تکنیک اندیمشک، پرسپولیس شوشتر، گسترش قلعه تل، علوان رامهرمز، اکسیژن مسجدسلیمان، آراد حمیدیه، خلیج فارس لالی و مهر دزفول در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۷۹۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان از وقوع ده‌ها انفجار در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان نیز گزارش داد: دقایقی قبل ۲ حمله موشکی گسترده به سمت مناطق اصبع الجلیل و جولان اشغالی صورت گرفت.

صهیونیست‌ها از ساکنان بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خواستند خود را به پناهگاه‌ها برسانند. رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند: دست کم طی دقایق گذشته ۷۰ موشک به سمت منطقه جنوب جولان شلیک شده است.

خبرنگار المیادین در جنوب لبنان تاکید کرد: این حملات موشکی یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار دادند.

نیروهای مقاومت اسلامی لبنان از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه حملات موشکی خود را علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم در جبهه شمالی و بلندی‌های جولان سوریه آغاز کرده اند و همچنان به نبرد خود با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کد خبر 6097912

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز | رگبار باران و رعد و برق در چندین استان | تهران هم بارانی می‌شود
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی