Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی تیم نفت و گاز امیدیه به مقام قهرمانی لیگ برتر واترپلو رسید که توانست همراه با تیم رعد پدافند جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا را کسب کند.

به گزارش ایسنا، سی و سومین لیگ برتر واترپلو ایران در سال ۱۴۰۲ با حضور ۷ تیم کار خود را به پایان رساند و تیم‌های نفت و گاز امیدیه، رعد پدافند، دانشگاه آزاد اسلامی، پالایش نفت آبادان، نفت و گاز گچساران،  نیروی زمینی ارتش و استخر شهید نوفلاح به ترتیب در رده اول تا هفتم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان هفته چهاردهم سی‌وسومین دوره لیگ برتر واترپلو باشگاه‌های کشور نفت و گاز امیدیه با ۳۶ امتیاز صدرنشین جدول شد و استخر شهید نوفلاح قهرمان دوره قبل با کسب تنها ۲ امتیاز  در قعر جدول ایستاد. همچنین تیم‌های رعد پدافند و دانشگاه آزاد اسلامی نیز به ترتیب با ۲۷ و ۲۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

به این ترتیب تیم‌های نفت و گاز امیدیه و رعد پدافند جواز حضور در رقابت‌های واترپلو باشگاه‌های آسیا را کسب کردند.

باید خاطرنشان کرد لیگ سال گذشته با قهرمانی نوفلاح به پایان رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد و نفت امیدیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در ادامه رده‌بندی سی‌وسومین دوره مسابقات لیگ برتر واترپلو سال ۱۴۰۲ آمده است:

۱- نفت و گاز امیدیه: ۳۶ امتیاز

۲- رعد پدافند: ۲۷ امتیاز

۳- دانشگاه آزاد اسلامی: ۲۵ امتیاز

۴- پالایش نفت آبادان: ۲۰ امتیاز

۵- نفت و گاز گچساران: ۱۱ امتیاز

۶- نیروی زمینی ارتش: ۵ امتیاز

۷- استخر شهید نوفلاح: ۲ امتیاز

این مسابقات از ۱۸ آبان ۱۴۰۲ با حضور هفت تیم آغاز شد که تیم‌های حاضر در این مسابقات علاوه بر رقابت در رده سنی بزرگسالان در رده سنی زیر ۲۰ سال نیز باهم به رقابت پرداختند که تیم دانشگاه آزاد اسلامی با کسب ۳۶ امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر زیر ۲۰ سال کشور ایستاد و تیم‌های نفت و گاز امیدیه و رعد پدافند نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واترپلو لیگ برتر واترپلو استانی ورزشی تيم فوتبال استقلال تهران تيم ملي فوتبال ساحلی ایران تيم فوتبال ملوان بندرانزلي دانشگاه آزاد اسلامی لیگ برتر واترپلو نفت و گاز امیدیه رعد پدافند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۱۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از جام جهانی تیراندازی به میزبانی باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.   برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:   دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:   مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی) ­

دیگر خبرها

  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ