Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@07:16:49 GMT

مردم باید در انتخابات افراد اصلح را برگزینند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۱۳۶۱۷

مردم باید در انتخابات افراد اصلح را برگزینند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صادق عاشوری ضمن دعوت حاضرین به رعایت تقوای الهی با استناد به حدیثی از رسول اکرم (ص) شمول رحمت و محبت و پناه حضرت حق را مشروط به سه خصوصیت دانست و افزود: هرکس دارای سه خصوصیت باشد خداوند او را در پناه خود گیرد و مشمول رحمت و محبت خود گرداند: شکر هنگام نعمت، اولین و مهمترین آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سیراف در ادامه تأکید کرد: در آستانه رزمایش بزرگ سیاسی یعنی انتخابات ۲ نوع شناخت دین شناسی و دشمن شناسی از مهمترین وظایف ما است.

وی ادامه داد: ابتدا باید نگاه کنیم و ببینیم وظیفه دینی ما در انتخابات چیست؟ دین وظیفه را مشخص کرده و آن احساس مسئولیت است، فرهنگ شهادت به ما می‌آموزد که همانگونه که جوانانی رفتند و از خاک و ناموس و مرزها دفاع کردند ما هم بایست با حضور در پای صندوق رأی و راهپیمایی از ولایت و آرمان انقلاب و خون شهدا و ارزش‌ها پاسداری کنیم.

حجت‌الاسلام عاشوری بیان داشت: در عملیات باید جبهه دشمنان را شناخت، برنامه‌ها، توطئه‌ها و ترفندهای دشمن را شناسایی کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: کلید واژهایی چون، بی فایده بودن انتخابات، تخلف، انتخابات غیرآزاد، انتخابات مهندسی شده و ایجاد دوقطبی‌های کاذب بین مردم و نظام، از جمله شگردهای دشمن برای کمرنگ کردن و دور کردن مردم از صندوقهای رأی است که باید نسبت به آنها آگاه و هوشیار باشیم.

امام جمعه سیراف هشدار داد: محور تلاش‌های دشمن القا شبهات، ایجاد شکاف و جدایی میان مردم و نظام است.

خطیب جمعه سیراف با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: انتخابات مظهر جمهوری اسلامی ایران است، وقتی که آمریکا با نظام جمهوری اسلامی مخالف است یعنی با انتخابات مخالف است، پس همه باید در انتخابات شرکت کنند چون راه اصلاح کشور انتخابات است.

وی در ادامه انتخاب اصلح را از تأکیدات مقام معظم رهبری دانست و افزود: مردم باید انتخاب اصلح داشته باشند، آنجایی که می‌توانند خود تشخیص دهند و تحقیق کنند و آنجایی که نمی‌توانند به کسانی که اعتماد دارند اتکا کنند و از معرفی آنها استفاده کنند.

حجت‌الاسلام عاشوری در پایان ضمن تبریک میلاد منجی عالم بشریت (عج)، به مناسبت روز وزارت اطلاعات و هفته سربازان گمنام امام زمان عج گفت: از امتیازات مهم دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی، بومی بودن و عدم الگوبرداری از مجموعه اطلاعاتی در دنیا است.

کد خبر 6035520

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری بوشهر ایالات متحده امریکا مقام معظم رهبری انتخابات مجلس 1402 بوشهر تبریز انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه اردبیل مشهد ایلام خطبه های نماز جمعه مشارکت مردم در انتخابات نیمه شعبان همدان انتخابات خبرگان رهبری 1402

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۱۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند

 

غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره شکست توطئه های جدید دشمن علیه ملت ایران اظهار کرد : یاس و نومیدی که شامل حال دشمنان شده آنها را از این مسیر باز نداشته و آنان اکنون در حال اندیشیدن تدابیر جدید برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی هستند و بنابراین باید بسیار هوشیارانه عمل  ودائما آنان را رصد کنیم .

او افزود: طی چهل و پنج سال عمر انقلاب اسلامی شیطان بزرگ و پیروان او دائما در سیاست‌های خود علیه جمهوری اسلامی شکست می‌خورند اما باز هم اقدام به توطئه گری می‌کنند. 

مصباحی مقدم متذکر شد: یکی از مسائلی که باید بسیار به آن اهتمام داشته باشیم تربیت کودکان و نوجوانان است تا نسل جدید تحت تاثیر القائات دشمنان قرار نگیرد .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: این امر نیازمند آموزش و استفاده از استراتژی دشمن شناسی است بنابراین ضمن ناامید کردن دشمن در عرصه های مختلف باید همواره مراقب باشیم تا به واسطه آنان از روزنه های دیگر گزیده نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • مردم در انتخاب فرد اصلح نگاه قبیله‌ای را کنار بگذارند
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است