Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذبیح الله لاغری سیاسی امنیتی فرمانداری بابلسر با اعلام آمادگی این شهرستان‌ها برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با استفاده از تمام فرصت‌ها و ظرفیت‌ها، گفت: ۲۴۶ شعبه اخذ رای در روز ۱۱ اسفند در شهرستان دایر می‌شود که شامل ۱۷۱ صندوق در بابلسر و ۷۵ صندوق در شهرستان فریدونکنار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه ۳۵۰۰ نفر از عوامل نظارت، اجرایی، محافظ، تدارکات و راننده برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همکاری می‌کنند، افزود: با اعلام شورای نگهبان، بعد از انصراف ۳ کاندیدا، تعداد کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر رسیده است.

معاون فرماندار بابلسر در پایان از مردم خواست همانند راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه حماسه آفرینی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۲ انتخابات مجلس انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۱۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان هستیم
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • کرمانشاه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی است
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی