Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:04:40 GMT

محور تهم - چورزق مسدود شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۲۷۲۱۷

محور تهم - چورزق مسدود شد

مدیریت مرکز راه‌های استان زنجان در اطلاعیه‌ای از مسدود شدن محور تهم - چورزق خبر داد و گفت: این محور به خاطر وقوع کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، دو روز پیش بود که اداره‌کل هواشناسی استان زنجان بابت برودت هوا، وزش باد و همچنین وقوع کولاک و بارش‌های پراکنده هشدار زرد صادر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برودت هوا به قدری است که مدیریت بحران استانداری زنجان، امروز کلاس‌های مقاطع ابتدایی کل استان زنجان را غیرحضوری کرد.

این سامانه قرار است تا آخر هفته در استان باقی بماند و طبق پیش‌بینی هواشناسی بارش‌های پراکنده برف در این مدت در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. همین طور پیش‌بینی شده بود در ارتفاعات وقوع کولاک رخ خواهد داد.

بر همین اساس لحظاتی پیش مدیریت مرکز راه‌های استان زنجان در اطلاعیه‌ای از مسدود شدن محور تهم - چورزق خبر داد و گفت: این محور به خاطر وقوع کولاک و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور پیش بینی وضعیت آب و هوای کشور استان زنجان وقوع کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۲۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز

عبدالحی سباوون رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه گفت گذرگاه ابونصر فراهی (ماهیرود) به مدت یک ساعت مسدود بوده اما پس از آن باز شده است.

گذرگاه مرزی ماهیرود از سال 1386 با شهر بیرجند ایران ۱۹۰ کیلومتر و با شهر فراه افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از گذرگاه های پررفت و آمد مرزی است.

همچنین رحیم الله ساجد سخنگوی والی نیمروز نیز گفت بسته بودن مرز نیمروز (میلک) حقیقت ندارد.

گذرگاه مرزی میلَک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان و در نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

گفتنی است اخباری مبنی بر مسدود شدن این دو گذرگاه مرزی در رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • خبر ویژه در خصوص آزادسازی منابع مسدود شده ایران
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد