Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محسن مشایخی گفت: با تلاش‌های مسئولان استانی و شهرستان آغاجاری در یکسال اخیر و با عنایت به دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خوزستان و همچنین مذاکره‌ها و پیگیری‌های فشرده صورت گرفته، طرح ساخت جاده جدید آغاجاری به بهبهان (چم سیاه) تصویب و در مصوبه‌های سفر رئیس جمهور قرار گرفت و در یکم اسفندماه امسال توسط آقای مخبر، معاون اول رئیس جمهور به آقای بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در ابلاغ صورت گرفته مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان در ۲ سال متوالی از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای این طرح اختصاص یافته است.

 

مشایخی این طرح را مهمترین و اساسی‌ترین مطالبه بحق مردم آغاجاری عنوان کرد و ادامه داد: نگاه ویژه مجموعه دولت مردمی به شهرستان جای تقدیر دارد و امیدواریم عملیات اجرایی این طرح مهم و تاثیرگذار پس از طی روال اداری و قانونی و طراحی مسیر جاده و برگزاری فرآیند مناقصه برای تعیین پیمانکار در سال آینده آغاز شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ساخت جاده اختصاص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۴۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • رئیس جمهور ۳ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را ابلاغ کرد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه با ابلاغ و اجرای طرح جامع