Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر احمدی گفت:بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی می‌گذرد و در تمامی این سال‌ها به ویژه در زمان دفاع مقدس کارگران و معدن کاران شهرستان کوهبنان با حضور پرشور خود نشان دادند که پشتیبان ولایت فقیه و دوستدار میهن عزیزمان ایران هستند.

وی افزود: برای اثبات این قضیه می‌توان از تعداد شهدای کارگر شهرستان و حتی استان کرمان به این مهم پی برد اغلب شهدا یا از کارگران زغال سنگ و یا از وابستگان آنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر معدن هشونی بخش طغرالجرد بیان کرد: در تمامی مراسم‌ها، راهپیمایی‌ها و انتخابات‌ها که سرافرازی انقلاب اسلامی بوده قشر کارگری حضور گسترده داشته است.

 وی یادآور شد: در حال حاضر کارگران و معدنکاران شهرستان کوهبنان با تلاش و کوشش بی وقفه خود چرخ اقتصاد کشور را حرکت می‌دهند و در سخت‌ترین شرایط دست از تلاش و کوشش مضاعف خود برنداشته و در تمامی عرصه‌ها حاضر و آماده ایثار و فداکاری هستند.

احمدی گفت: کارگران، ستون فقرات کشور هستند و بایستی در معادلات سیاسی و اقتصادی، درنظر گرفته شوند و این مهم مستلزم آن است که خودشان هم در صحنه‌ها حضوری گسترده داشته باشند.

 وی ادامه داد: حال که تمامی دشمنان نظام تلاش دارند انتخابات کشور را کم رنگ جلوه دهند و از مردم می‌خواهند پای صندوق‌های رای نیایند ما باید همانند سالیان‌گذشته با معرفت و بصیرت پشت ولایت و نظام بمانیم و با حضور پر شور و گسترده خود در انتخابات ۱۱ اسفند، تو دهنی به استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بزنیم.

نماینده جامعه کارگری کوهبنان گفت: با توجه به این که قشر عظیمی از جامعه شهرستان‌های زرند کوهبنان را جامعه کارگری تشکیل می‌دهند در انتخابات پیش رو حضوری پرشور و حداکثری خواهند داشت.

وی بیان داشت:کارگران معادن زغالسنگ با مشارکت حداکثری خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان را ناکام خواهند کرد و روز‌های سرنوشت سازی را برای کشور رقم می‌زنند که این مهم تنها با همراهی و همدلی میسر است.

احمدی افزود:جامعه‌ی کارگری بنا به رسالت خود که همان پیگیری دغدغه‌ها و مطالبات به حق جامعه کارگری می‌باشد تلاش مضاعفی را آغاز کرده است تا بتواند با انتخاب فرد اصلح در تحقق این شعار گامی مثبت بردارد.

وی اظهار کرد: بعنوان عضو کوچکی از جامعه کارگری از تمام اقشار خصوصا تشکل‌های کارگری شهرستان خواستارم با تأسی از امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ضمن شرکت فعال همچون گذشته بصیرت خود مبنی بر پایبندی به نظام اسلامی را با خلق حماسه سیاسی در انتخابات به اثبات رسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کارگران انتخابات جامعه کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود

 حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اقشار جامعه کار و کارگری به مناسبت هفته کار و کارگر با بیان اینکه جایگاه قشر کارگری برای همه پذیرفته شده است، گفت: در نگاه اعتقادی و اجتماعی، جایگاه کارگری اولویت دارد؛ زیرا جریان کارگری بسیاری از تغییرات، تحولات و پیشرفت‌های کشور را رقم می‌زند.

وی سهم جامعه کارگری در پیشرفت کشور را قابل توجه دانست و بیان کرد: با توجه به جایگاه کار و کارگر در جامعه، این قشر باید از لحاظ جسمی و روحی در حفاظت و حراست قرار گیرد و برای این موضوع تدابیری اندیشیده شود.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: برای تأمین سلامت و رفاه جسمی کارگران در کشور، کار‌های خوبی انجام شده است؛ اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و بخشی از این امر، مربوط به خود کارگران است؛  زیرا آموزش‌های لازم ارائه شده و کارگران باید رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه کارگران نیاز به امید، انگیزه و پشتیبانی دارند تا به لحاظ روحی و روانی به آسایش برسند، افزود: پیشگیری و درمان بیماری‌ها، تأمین مالی و زندگی پس از بازنشستگی از موضوعات مهم جامعه کارگری است که باید به آن ها توجه کرد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه مباحث فرهنگی و معنوی باید حتی در بخش‌های کوچک کارگری نیز جدی گرفته شود، گفت: این فعالیت‌ها باید با نظارت نهاد‌های بالادستی جامعه کار و کارگر انجام شود و همچنین مسئولان باید حقوق کارگر و کارفرما را در کنار هم مورد توجه قرار دهند تا در سلامت، صلابت و با امید و انگیزه بتوانند به کشور خدمت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • نخبگان کارگری استان سمنان تقدیر شدند
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • در گردهمایی کارگران چه گذشت؟
  • فوت ۱۱ نفر کارگر در کردستان به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد