Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلام‌الله صفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جامعه فرهیخته فرهنگیان و رأی اولی‌ها از اولین ساعات صبح فردا در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با تجدید بیعت با امام، شهدا و مقام معظم رهبری سعی خواهند کرد در این صحنه ماندگار مشارکت و همراهی صادقانه خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: بخش عظیمی از عوامل اجرایی انتخابات را جامعه فرهنگیان تشکیل می‌دهد که با احساس مسئولیت در این عرصه حاضر شده و در کنار سایر گروه‌های جامعه، فرهنگیان نیز نقش‌آفرینی اصلی در میدان انتخاب اصلح و شایسته خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: صندوق‌های رأی نه تنها محل قهر و نمایش ناراحتی نیست بلکه اجتماع باشکوه برای نشان دادن اقتدار و عظمتی است که در این سال‌ها در سایه انقلاب اسلامی نصیب ملت ایران شده است.

صفری افزود: دشمن با برآورد و تخمین میزان مشارکت مردم در انتخابات، در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های خود تجدید نظر کرده و سعی می‌کند تا روحیه همراهی و وفاداری ملت ایران را با گذشت ۴۵ سال از پیروزی انقلاب مورد محک و ارزیابی قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر رأیی که جامعه ایرانی به صندوق‌های رأی می‌اندازد در حقیقت شمشیری بران و تیری سهمگین بر قلب دشمنان است و برای تشدید عصبانیت دشمن در این عرصه باید صحنه را همواره گرم و با قدرت و قوت حفظ کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: سنگر حضور مردم در انتخابات، سنگر دفاع از ولایت و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و در این سنگر باید محکم ایستاد و دشمن را به سطوح آورد.

کد خبر 6041421

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری اردبیل آموزش و پرورش اردبیل انتخابات مجلس 1402 مشارکت مردم در انتخابات صندوق رای مقام معظم رهبری انتخابات مجلس 1402 بارش برف بوشهر نیمه شعبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مشهد ایلام تبریز همدان عکس استانها تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۵۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی شریفیان نامزد دور دوم انتخابات حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با صدور اطلاعیه ای از پیوستن و تعهد خود به رویکرد ائتلاف مردمی امنا خبر داد.

در بخش‌هایی از این اطلاعیه آمده است: هم اینک در آستانه انتخابات مرحله دوم دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی، با تأسی به فرمایشات معظم له و با استعانت از پروردگار متعال، ضمن قدردانی از تمام مردم ایران اسلامی که با حضور پرشور در مرحله نخست این انتخابات برگی زرین در تاریخ کشور را رقم زدند، به ویژه با سپاس مجدد از عزیزانی که دلسوزانه در ستادهای انتخاباتی اینجانب مشغول فعالیت هستند، به اطلاع عموم مردم بزرگوار می‌رسانم در فاصله دور اول تا دور دوم انتخابات در ارتباطاتی که با گروه‌های مختلف مردم داشتم به صراحت از اکثریت جامعه دریافتم که مردم از مجلس آینده توقع تغییر و تحول در ساختار و حکمرانی آن دارند و طبعاً این تغییر و تحول باید از مدیریت مجلس دوازدهم آغاز شود. این نکته به صراحت در نتایج دور اول انتخابات و آرای مردم شریف تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر هم مشهود بود.

شریفیان در این اطلاعیه تاکید کرد: با توجه به اینکه ائتلاف انتخاباتی امنا از ابتدا این مطالبه مردمی را پیگیری کرده است، خود را به رویکرد این ائتلاف پایبند می‌دانم و تمام مجموعه‌ها و ستادهای انتخاباتی خودم را در اختیار ائتلاف امنا قرار خواهم داد.

کد خبر 6095263

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها به مسئولیت‌ در قبال آموزش و پرورش عمل نمی‌کنند
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • عزاداری مردم سنگر در سالروز شهادت امام صادق(ع)
  • نقش مهم معلمان در ساختن آینده جامعه
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • حماسه وعده صادق باید در سطح جامعه روایت گری شود
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم