Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:14:04 GMT

شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در رای‌گیری شهرستان تویسرکان

تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۶۱۷۶۹

شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در رای‌گیری شهرستان تویسرکان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین افشاری امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: تا ساعت ۱۲ و نیم امروز ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر رأی خود را به صندوق‌های رأی انداختند که این آمار نسبت به دوره‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ اسفندماه روز جشن مردم غیور ایرانیان است چراکه با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام می‌کوبند افزود: امروز رأس ساعت ۸ صبح اخذ رأی در شعب این شهرستان شروع شده و تاکنون صددرصد شعبه‌ها فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تویسرکان یادآور شد: در شهرستان تویسرکان ۲۹ نفر کاندیدا برای مجلس شورای اسلامی و سه نفر هم کاندیدای خبرگان در سطح استان داریم همچنین ۳ هزار نفر رأس ساعت ۶ صبح امروز کار خود را در شعب اخذ رأی آغاز کردند و خوشبختانه تاکنون هیچ تخلفی در شعب گزارش نشده است.

افشاری با بیان اینکه ۳۶ صندوق سیار هم برای افرادی که نمی‌توانند در شعب حضور پیدا کنند در نظر گرفته شده است تاکید کرد: تعداد واجدین شرایط این شهرستان افزون بر ۷۶ هزار نفر است.

کد خبر 6042694

منبع: مهر

کلیدواژه: همدان فرمانداری تویسرکان انتخابات مجلس 1402 انتخابات مجلس 1402 بارش برف مشارکت مردم در انتخابات انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی تبریز ایلام مشهد انتخابات خبرگان رهبری 1402 همدان عکس استانها استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۶۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز

فرمانده پلیس راه کندوان از اعمال یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد احمدی عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون آمد و شد در این محور سنگین است و براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ یک‌طرفه شد.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن از بالای طویر به سمت تهران و کرج است، افزود: با انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته شاهد حجم بالای تردد در جاده‌های شمال بودیم که بار برگشت به روز یک‌شنبه هم رسید، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کد خبر 750897

دیگر خبرها

  • پشت پرده خروج ضمانت‌نامه ۸۰ میلیاردی از باشگاه استقلال
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دانشمندان ساعت اتمی جدید بسیار دقیق و مقاوم ساختند
  • جریان گاز ساکنان مسکن مهر کهک قطع می‌شود
  • نجات ۱۰ گردشگر گرفتار در منطقه کوهستانی مُنگار
  • جدول بارش‌های فارس تا ساعت ۸:۳۰ امروز
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان