Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@14:44:47 GMT

نتایج انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه گیلان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۶۶۱۴۳

نتایج انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه گیلان اعلام شد

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: نتایج رسمی و نهایی سه حوزه انتخابیه رشت و خمام، آستانه اشرفیه و رودسر و املش مشخص و اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جواد شفیعی‌ثابت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جبار کوچکی نژاد با ۴۵ هزار ۶۱۴ رأی، مهدی فلاح با ۳۴ هزار و ۶۸۲ رأی و محمدرضا احمدی سنگری با ۳۲ هزار ۲۷۳ رأی حائز اکثریت آرا و منتخب مردم در حوزه انتخابیه رشت و خمام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷ هزار و ۴۹۰ رأی منتخب مردم در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و محمد علیجانی شوکی با ۱۸ هزار ۵۸۷ رأی منتخب مردم در حوزه انتخابیه رودسر و املش شد.

دبیر و سخنگوی انتخابات گیلان خاطرنشان کرد: نتایج سایر حوزه‌های انتخابیه گیلان نیز به زودی توسط فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه پس از تأیید و توافق با هیئت‌های نظارت شهرستان اعلام خواهد شد.

شفیعی‌ثابت تصریح کرد: نتیجه نهایی انتخابات خبرگان رهبری نیز توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه رشت پس از تجمیع ۴۶ صورتجلسه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 732543

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گيلان شهر رشت آستانه اشرفیه رودسر اعلام نتایج انتخابات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نتیجه انتخابات ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در سمیرم و لنجان با رقابت تنگاتنگ نامزد‌ها به دور دوم کشیده شد.


در حوزه انتخابیه سمیرم، سید محمد موسوی و رحیم کریمی و در حوزه انتخابیه لنجان نیز حسین رجایی و اکبر پولادی برای راهیابی به مجلس در دور دوم به رقابت خواهند پرداخت.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده (از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰) خواهد بود.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • انتخابات دور دوم مجلس در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد
  • مشارکت در انتخابات بهترین راه تحول در کشور است
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در میانه و شبستر
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود