Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@03:07:59 GMT

آغازهفته نیکوکاری در سلماس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۸۵۹۷۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جشن نیکوکاری از امروز آغاز شده است و تا ۲۲اسفند در این شهرستان ادامه دارد.

 همزمان ۲۸مرکز نیکوکاری در برگزاری این جشن همکاری می کنند.

خضرلو رییس کمیته امدادسلماس گفت:  پایگاه های جشن نیکوکاری در میدان ها و مراکز اصلی شهر مستقر هستند و نیکوکاران می توانند با مراجعه به پایگاههای در نظر گرفته شده در این جشن شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام طباطبایی امام جمعه سلماس هم در مراسم که در مدرسه دخترانه ایت الله خامنه ای ترتیب یافت؛ گفت:  مردم نباید کمک به فقرا و نیازمندان را در هر شرایطی فراموش کنند.

این آیین با اهدا کمک دانش آموزان به نیازمندان پایان یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سلماس جشن نیکوکاری سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۸۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع ابی این شهرستان با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، گفت: اولین مرحله رها سازی آب سد اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا میشود.    رییس شورای حفاظت از منابع اب سلماس افزود: این امر به جهت تامین حق آبه کشاورزان صورت می‌گیرد تا با توجه به خشکسالی، سال زراعی جاری بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.   وی در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، اظهار کرد: ۲۶میلون متر مکعب اب برای ابیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته است    کاظمی گفت؛ این میزان اب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠درصد افزایش دارد    او گفت: اب حدود ۱۲هزار هکتار اراضی این شهرستان از سد‌های زولا و دریک تامین میشوند

دیگر خبرها

  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • برگزاری مسابقات اسب دوانی شمال غرب کشور در سلماس
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود