Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@14:01:40 GMT

خونی که فقط بایک نگاه ریخته شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۸۸۷۰۵۵

پسر موتورسوار که به خاطر چشم در چشم شدن با دو نفر دیگر درگیر شده بود با ضربات چاقو به قتل رسید.

به گزارش ایران، ساعت 5 صبح یکشنبه 13 اسفند مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب پایتخت به بازپرس حسین گودرزی اعلام شد.

به دنبال گزارش این خبر، تحقیقات در رابطه با مرگ پسر 18 ساله به دستور بازپرس جنایی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بررسی‌های اولیه مشخص شد پسر جوان به نام امیر و یکی از دوستانش به نام پویا زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان، امیر تسلیم مرگ شده است.

پویا در رابطه با حادثه‌ای که برایشان رخ داده بود، گفت: آن شب من و امیر و شاهین سوار موتورسیکلت شدیم و در خیابان دور دور می‌کردیم. ناگهان یک موتورسیکلت دو ترک از کنارمان عبور کرد. یکی‌ از راکبان سر اینکه چرا چپ چپ نگاه می‌کنید با ما دعوا کرد. موتورسواران بعد از لحظاتی فرار کردند و ما هم برای اینکه روی آنها را کم کنیم، تعقیبشان کردیم.

تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه در نهایت در نزدیکی پارک لاله تهران به آنها رسیدیم. درگیری دوباره بالا گرفت و یکی از آنها با قمه به ما حمله کرد و من و امیر زخمی شدیم. دوستم هر دوی ما را سوار موتورسیکلت کرد تا به بیمارستان برساند اما در بین راه حال امیر وخیم شد و بعد هم در بیمارستان جان باخت.

به دنبال اظهارات پسر جوان، تحقیقات برای دستگیری موتورسواران فراری به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مناجات شعبانیه امامی کاشانی انتخابات مجلس انتخابات مجلس خبرگان خون نگاه چشم مناجات شعبانیه امامی کاشانی انتخابات مجلس انتخابات مجلس خبرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۸۸۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی