Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تسریع عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه در اولویت قرار دارد در این راستا منابع اعتباری آن در سال آینده به صورت ویژه‌تری تقویت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از زرندیه، داود منظور ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه مهم دولت برای رفع تنش‌های آبی استان مرکزی به ویژه در شهرستان‌های ساوه و زرندیه، اظهار داشت: تسریع  عملیات اجرایی طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه در اولویت قرار دارد در این راستا منابع اعتباری آن در سال آینده به صورت ویژه‌تری تقویت می‌شود تا در سریع‌ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شهرستان زرندیه از ظرفیت و مزیت‌هایی بسیاری برخوردار است اما از شاخص‌های توسعه‌ای پایین‌تری نسبت به سایر مناطق کشور برخوردار است و با شاخص‌های ملی توسعه محور، فاصله دارد. 

معاون رئیس‌جمهور با تاکید بر بازنگری طرح جامع توسعه شهرستان زرندیه بیان کرد: بروز رسانی طرح آمایش سرزمینی و توسعه‌ای شهرستان زرندیه در دستور کار قرار دارد که در راستای عملیاتی شدن این طرح، برای سال آینده اجرای طرح‌های درمانی، آموزشی، راه‌های مواصلاتی، عمران و خدمات شهری و زیرساختی هدف‌گذاری شده است. 

منظور با بیان اینکه در اجرای طرح توسعه زرندیه باید احداث مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی دیده شود خاطرنشان کرد: در سفر به شهرستان زرندیه بخشی از پروژه‌های زیرساختی، شریانی، عمرانی، اقتصادی و شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این سفر نیازهای شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و اجرای برخی طرح‌های توسعه‌ای هدف‌گذاری شد.

طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه نیاز به تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد تومانی دارد 

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی اظهار داشت: ساوه جزو پنج نقطه دارای تنش آبی در کشور است و بر این اساس از محل اعتبارات اضطراری از طریق وزارت نیرو حمایت مالی خواهد شد. 

وی افزود: در حال حاضر سد الغدیر وضعیت مناسبی از نظر منابع آبی ندارد و مقرر شده است از طریق منابع مالی اضطراری برای تسریع در اجرای طرح تخصیص داده شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه نیاز به تخصیص اعتبار یک هزار میلیارد تومانی دارد که وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه به طور جد پیگیر تخصیص اعتبار هستند که البته برای بهره برداری از این پروژه نیاز به تخصیص اعتبار بیشتری است. 

انتهای پیام/711/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان زرندیه تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۰۸۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران

افراسیاب میرزایی در گفتگو با مهر اظهار کرد: سال ۱۴۰۱ برای طرح‌های مرتبط با سدهای هراز، گلورد، زارم‌رود، سجادرود و البرز در مجموع ۳ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بود که این رقم در سال مالی ۱۴۰۲ به ۵ هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای مازندران خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای سد هراز با تعریف طرح بسته هراز که شامل سد و شبکه می‌شود در قالب فاینانس چین اعتبارات مورد نیاز را تأمین مالی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های متعدد مرتبط با آب در استان مازندران با سرعت قابل ملاحظه‌ای در حال اجراست و تلاش می‌شود که از منابع اعتباری مختلف و همچنین تعامل با پیمانکاران روند اجرایی هیچ کدام از طرح‌ها متوقف نشود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر