Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سلماس در مصلای این شهر افزود: روزه‌خواری در ملاء عام جُرم محسوب می‌شود، انتظار می‌رود آحاد جامعه نسبت به حفظ حرمت روزه‌داران اهتمام ورزند.

وی تاکید کرد: والدین و مسوولان مدارس در تشویق و ترغیب دانش‌آموزان به روزه‌گرفتن در ماه مبارک رمضان از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سلماس با اشاره به روزهای پایانی ماه شعبان، ابراز کرد: مومنان با تزکیه روح خود را برای واردشدن به ماه رمضان ماه مهمانی خداوند آماده کنند.

وی با اشاره به ۲۲ اسفند سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران، ابراز کرد: عزت، اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهداست.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم طباطبایی  با اشاره به هفته منابع طبیعی و درختکاری  با تاکید بر اهمیت کاشت درخت خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب محیط زیست بهتر است هر کس سه درخت به یاد شهدا بکارد که سهم مهمی در توسعه محیط زیست دارد.

امام جمعه سلماس با قدردانی از حماسه حضور مردم سلماس اضافه کرد: ملت در جهاد انتخابات خوش درخشیدند و مردم پیروز و استکبار شکست‌خورده نتیجه انتخابات هستند.

به گفته وی، دشمن با القای یاس و ناامیدی در جامعه به دنبال کاهش مشارکت بود، اما ملت با حضور پرشور دشمنان را مایوس کردند، در انتخابات نقاط ضعفی هم وجود داشت که باید برای دوره‌های بعدی رفع شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سلماس نماز جمعه ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۱۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهددر جمع نمازگزاران جمعه در حرم مطهر رضوی با بیان اینکه امروزه این نگرانی وجود دارد که فرهنگ انقلابی گری در جامعه و به ویژه نسل جوان توسط دشمن کمرنگ شود گفت:ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی نیاز داریم تا نسل آینده بتواند در بستری از جهت گیری‌های انقلابی ملت رشد کند. ملتی که فراتر از فرهنگ مشتری مداری در میدان باشد و دولتی که مافوق یک ناصح مشفق، برای صیانت از فرهنگ هزینه بدهد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در ادامه با اشاره به دستاورد‌های عملیات وعده صادق و نمایش اقتدار نیرو‌های مسلح کشورمان افزود: اراده این ملت، پرورش یافته بر بستر انقلابی است که در فرهنگ خداباوری ریشه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:امام بزرگوار به مردم در این خط جهت داد و اندیشه‌ای را نهادینه کرد که در اراده انقلاب، دفاع مقدس و اکنون عملیات وعده صادق نمود پیدا می‌کند.
او در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل افزود: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در بین مسئولان هستیم. 
ایت الله علم الهدی افزود:جذب حداکثری که یکی از راهبرد‌های مقام معظم رهبری و به این معنااست که همه جریانات دولتی و تشکل‌های مردمی همت کنند تا افراد از جریان‌های لائیک و لامذهب خارج و به جمعیت انقلابی افزوده شوند.

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • تاکید امام جمعه شاهیندژبرنقش معلمان و کارگران در رشد جامعه
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • تاکید امام جمعه قم بر همراهی همه دستگاها برای استمرار اجرای طرح نور
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه