Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: طرح مکان سنجی احداث پنج شهرک مسکونی با ۳۰۰ هکتار زمین در استان پیش‌بینی شده است.

سید محسن حمزه‌لو، با بیان اینکه این شهرکهای مسکونی در شهر‌های ارومیه، سلماس، سیلوانا، مهاباد و پیرانشهر اجرا می‌شوند، افزود: توسعه زیر ساختهای مسکن ارزان در قالب شهرک سازی و توسعه شهرک‌ها از برنامه‌های مهمی است که با جدیت دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه لو اظهارکرد: همچنین در این جلسه ۹ طرح تولیدی و صنعتی، خدماتی و گردشگری با نظر اعضاء بررسی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

وی گفت: این طرحها توسط فرمانداری و شهرداری‌های ارومیه، مهاباد، بوکان، پیرانشهر،خوی و سلماس مطرح شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: تمامی طرحهای مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی وتوسعه روستایی،عشایری،شهری و آمایش سرزمین ومحیط زیست استان با نظر اعضاء به تصویب رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۳۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: برابر گزارش و تحقیقات نهاد‌های امنیتی استان مبنی بر فعالیت باند گسترده و سازمان‌یافته قاچاق دارو، ۲ نفر از عناصر اصلی و توزیع‌کننده خارج از شبکه دارو در مناطق کشور مورد شناسایی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از شناسایی، متهمان دستگیر شدند و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفتند.

عتباتی افزود: با پایان تحقیقات مقدماتی، موضوع اتهامی در یکی از شعب دادگاه انقلاب ارومیه مورد رسیدگی قرار گرفته که رئیس شعبه با استناد به دلایل و مدارک موجود در پرونده، بزه ارتکابی توسط متهمان را محرز و هر یک از آنان را به مجازات‌های حبس و بیش از ۷۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • متهمان دارویی آذربایجان‌غربی به پرداخت ۷۴ میلیارد ریالی محکوم شدند
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • تصویب احداث ۲شهرمولد کشاورزی در بوشهر
  • گردوغبار آسمان شهر‌های جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • ساخت ۵۰۰ کیلومتر راه درآذربایجان غربی دردولت سیزدهم