Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@15:47:37 GMT

اُربیک 5جی ؛ ایمن ترین دوچرخه جهان را ببینید

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۹۴۰۸۳۶

عصر ایران - اُربیک، شرکتی پیشرو در زمینه نوآوری الکترونیک، به تازگی نخستین دوچرخه الکتریکی مجهز به اتصال 5جی را با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی اجتناب از مانع و تشخیص برخورد معرفی کرده است.

این دوچرخه الکتریکی پیشگام که در رویداد معتبر ام دبلیو سی بارسلونا رونمایی شد، نوید دهنده عصر جدیدی در حمل و نقل هوشمند است که ایمنی، اتصال و پایداری محیطی را در اولویت قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژگی های ایمنی پیشرفته برای افزایش امنیت دوچرخه سوار

اُربیک 5جی ئی بایک (Orbic 5G eBike) دارای یک سامانه هوش مصنوعی اجتناب از مانع است. این سامانه به طور فعال بر محیط عقب دوچرخه نظارت کرده و نسبت به خطرات بالقوه، مانند خودروهای در حال نزدیک شدن، به دوچرخه سوار هشدار می دهد. این دوچرخه الکتریکی به دوربینی با وضوح بالا و یک حسگر زاویه باز مجهز است و با ارائه هشدارهای زمان واقعی از ایمنی و آگاه بودن دوچرخه سوار طی سفر خود اطمینان حاصل می کند.

افزون بر این، فناوری تشخیص برخورد به کار گرفته شده در اُربیک 5جی ئی بایک یک لایه حفاظتی اضافی را فراهم می کند. این فناوری برای جلوگیری از تصادف می تواند ترمز را به طور خودکار درگیر کرده یا فرمان دوچرخه را برای دور شدن از موانع بچرخاند.  

اتصال یکپارچه و تجربه کاربری همه جانبه

با اتصال سرعت بالای 5جی، دوچرخه الکتریکی جدید اُربیک یک تجربه کاربری یکپارچه و پاسخگو را ارائه می کند. دوچرخه سوار می تواند ماجراجویی های خود را به صورت زنده استریم کند، در تماس های ویدیویی شرکت کند، و تجربیات خود را با دوچرخه سواران دیگر به اشتراک بگذارد.

نمایشگر لمسی دسترسی به نقشه ها، ردیابی سرعت، و وضعیت باتری را فراهم کرده و ناوبری و راحتی را بهبود می بخشد. افزون بر این، دوچرخه به عنوان یک هات اسپات متحرک عمل کرده و اتصال به دستگاه های دیگر، چه در حال حرکت و چه در زمان توقف را گسترش می دهد.

گزینه ای دوستدار محیط زیست و پایدار

تعهد شرکت اُربیک به پایداری در طراحی دوچرخه الکتریکی 5جی ئی بایک نیز مشهود است. این وسیله نقلیه بدون استفاده از سوخت های فسیلی یا انتشار کربن کار می کند.

دوچرخه سوار می تواند ردپای زیست محیطی خود را کاهش داده و با ماموریت اُربیک برای توسعه یک فناوری دوستدار محیط زیست برای آینده ای سبزتر هماهنگ شود.

طراحی کم مصرف اُربیک 5جی ئی بایک و طول عمر بالای باتری آن، سواری طولانی بدون به خطر انداختن مسئولیت های زیست محیطی را تضمین می کند.

همکاری با شرکت ورایزون برای ورود 5جی ئی بایک به بازار آمریکا

اُربیک از برنامه خود برای همکاری با شرکت ورایزون برای ورود 5جی ئی بایک به بازار آمریکا خبر داده است. اُربیک با استفاده از پوشش گسترده شبکه و تخصص فناورانه ورایزون به دنبال تسریع پذیرش گزینه های حمل و نقل هوشمند در سراسر آمریکا است. اُربیک طی همکاری با این ارائه دهنده پیشرو مخابراتی، یکپارچگی بی مشکل و دسترسی گسترده به فناوری نوآورانه 5جی ئی بایک را تضمین می کند.

آینده حمل و نقل دو چرخ

اُربیک 5جی ئی بایک گام چشمگیری رو به جلو در تحرک الکتریکی را نشان داده و استاندارد جدیدی را برای دوچرخه های الکتریکی در سراسر جهان ایجاد می کند.

با ویژگی های ایمنی که از هوش مصنوعی نیرو می گیرند، اتصال سرعت بالا، و طراحی دوستدار محیط زیست، اُربیک 5جی ئی بایک آماده است تا نحوه رفت و آمد و کاوش در محیط اطراف را دوباره تعریف کند. از خیابان های شهری تا مسیرهای ناهموار، این دوچرخه الکتریکی تطبیق پذیری و عملکرد را ارائه می کند و افراد مختلف می توانند از آن در محیط های مختلف استفاده کنند.

اُربیک در حال آماده شدن برای عرضه این فناوری پیشگامانه در بازارهای جهانی و ایجاد تحول در آینده حمل و نقل دو چرخ است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سفر به آینده با دوچرخه الکتریکی بستیانرا اسپرت

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دوچرخه دوچرخه الکتریکی هوش مصنوعی دوچرخه الکتریکی دوچرخه سوار حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۴۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران

تین نیوز

 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در یک ماه گذشته عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی حاشیه راه های محورهای اصلی و نقاط پر تصادف مازندران به طول ۱۴۰کیلومتر توسط این اداره کل انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسن جهانیان بر اهمیت ایمن سازی حریم و حاشیه راه ها در کاهش تصادفات جاده ای تأکید کرد و گفت: ایجاد فضایی مناسب در حاشیه راه ها برای رانندگان از جمله اقداماتی است که در کاهش تلفات ناشی از خروج خودرو از جاده و واژگونی موثر بوده، از این رو عملیات اصلاح شیب شیروانی در کناره جاده ها به منظور ارتقاء سطح ایمنی و جلوگیری از واژگونی و کاهش آسیب سرنشینان وسایط نقلیه انجام می شود.

وی ادامه داد: امروزه حاشیه راه و ایمن بودن آن و همچنین فرهنگ ایمنی، در پیشگیری از تلفات و تصادفات جاده ای بسیار مهم است.

جهانیان افزود: اغلب تلفات و تصادفات جاده ای ریشه در عامل انسانی داشته که در این میان خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیر مجاز و خروج از جاده از جمله مواردی است که سهم قابل توجهی در تصادفات جاده ای دارد.

وی تصریح کرد: حفظ و نگهداری راه های موجود یکی از وظایف ذاتی این اداره کل بوده که علیرغم محدودیت های اعتباری این اداره کل با تکیه بر همت راهداران پرتلاش خود توانسته، در این مسیر گام های ارزنده ای بردارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره این نکته که عواملی همچون راه، خودرو و انسان در بروز حوادث رانندگی تأثیر دارند گفت: امیدواریم با انجام اقدامات ایمن سازی زود بازده مانند اصلاح شیب های شیروانی راه ها شاهد کاهش تصادفات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی در استان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ساخت تراشه‌ای با قابلیت اندازه‌گیری ویتامین C و D
  • این اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی با سرعت ۶ کیلومتربرساعت است
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد