Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  دکتر سید رضایی در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات شهرستان علی آباد کتول است و ما به خود می‌بالیم به چنین دانشگاهی که در بین دانشگاه‌های دولتی و آزاد استان مقام اول را به دست آورده است.

وی از ریاستهای قبلی دانشگاه خصوصا شهید دکتر صادقی نام برد و از نیروهای توانمند ، با اندیشه و موثر دانشگاه تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سید رضایی در گزارش عملکردی از دانشگاه گفت: در طی ۵ سال که در خدمت این دانشگاه هستم توانستیم بدهی‌های دانشگاه به بانک ملی و صندوق تامین اجتماعی را در همان سال اول ورودم تصفیه نماییم، و خرسندم که بگویم دانشگاه هیچگونه بدهی دیگر ندارد.

وی در ادامه گفت ؛ با برنامه‌ریزی و خلاقیت توانستیم جذب معکوس دانشجو در دانشگاه را متوقف و در هر سال ۲۰ درصد به ورودی‌های دانشگاه بیفزاییم ، در حال حاضر ۵۰۳۰ نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل می‌باشند، و علت این کار آوردن ۴۳ رشته جدید از جمله روانشناسی و آموزش ابتدایی که شاه بیت این رشته‌ها بودند می‌باشد.

دکتر سید رضایی گفت : یکی از معضلات ما ارتباط ضعیف با بخش صنعت بود که ما توانستیم با مدیریت خوب با ۲۲ کارخانه عقد قرارداد نماییم و ارتباط بین دانشگاه‌ها و صنعت را روحی دوباره ببخشیم . و از این راه توانستیم تعدادی از دانشجویان فارغ التحصیل همشهری را در کارخانه پروفیل آرش یا ماهوت شمال به کار بگیریم.

ریاست دانشگاه گفت : درآمدهای غیر شهریه‌ای یکی دیگر از دستاوردهای این دانشگاه بود

وی گفت : یک مدیر خوب مدیری است که فرصت‌ها را از دست ندهد و فرصت شناس باشد، دانشگاه آزاد در نظر دارد پروژه بزرگ پارک ماهی را در اوایل سال آینده کلنگ زنی و به امید خدا تا آخر سال به بهره‌برداری برساند، این پروژه شامل حوضچه‌های ماهی ، ماهیگیری با قلاب ،آلاچیق و استراحتگاه در مسیر برگشت جاده کبودوال در جنب دانشگاه آزاد ساخته خواهد شد، امیدواریم این پروژه رونق اقتصادی و گردشگری شهرستان را افزایش دهد.

دکتر سید رضایی در حوزه بین الملل گفت : امروز در تمامی گرایش‌ها از برخی کشورها تا مقطع دکترا دانشجو یا فارغ تحصیل داریم. و بر اساس ارزیابی وزارت علوم در سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول رتبه اول و در شمال کشور پس از رشت مقام دوم را دارا می‌باشد و با آوردن رشته های دکتری حقوق ، روانشناسی ، عمران، معماری و گردشگری  دانشگاه را متحول خواهیم کرد.

وی در پایان ضمن سپاس از رسانه های رسمی شهرستان که همواره یار و یاور دانشگاه بودند تشکر و خواستار آن شد این جلسات حداقل هر سه ماه یکبار برگزار گردد

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: گرگان استان گلستان علی آباد کتول دانشگاه آزاد دکتر سید رضایی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۴۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ

سعید آزادیان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال گذشته در راستای پیاده سازی نظام حکمرانی آموزش عالی مأموریت گرا سیاست‌های توسعه‌ای را مبتنی بر حل مسائل و نزاعات منطقه‌ای، ملی و در برخی اوقات بین المللی گذاشته است.

وی ادامه داد: هرگونه گسترش در خصوص واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی مبتنی بر نگاه مأموریت گرای آمایش محور است که در چند سال قبل اتفاق افتاده و امسال هم در مقطع ارشد و دکتری با همین رویکرد ۲۴۰ رشته محل را در کل کشور، درون استان‌ها و بر اساس نگاه مأموریت گرا با هماهنگی وزارت علوم تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای گسترش در واحدهای مرکز استان‌ها و واحدهای بزرگ‌تر ادغام کرده ایم.

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: یک استاندارد برای پذیرش در مقطع ارشد و دکتری از طرف وزارت علوم وجود دارد که ما مبتنی بر همان استانداردهایی که وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرده است دانشجویان را پذیرش خواهیم کرد، در واقع هر اتفاقی که در سازمان سنجش وزارت علوم رخ بدهد، در دانشگاه آزاد اسلامی هم بر اساس ظرفیت‌هایی که وجود دارد اجرایی خواهد شد.

آزادیان با بیان اینکه قاعدتاً مجوز همه رشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در وزارت علوم صادر شده و مورد تأیید وزارت علوم است، گفت: در خصوص مقاطع ارشد و دکتری با توجه به تقاضایی که هر سال وجود دارد تعداد پذیرش یک مقدار متغیر است مثلاً در مقطع دکتری ۱۴ هزار نفر ظرفیت اسمی در سطح کشور وجود دارد اما اینکه این تعداد چقدر محقق بشود به انتخاب متقاضیان وابسته است که تا الان درگیر فرایند آن هستیم.

وی در پایان گفت: تعداد افرادی که به مصاحبه دعوت می‌شوند معمولاً به این بستگی دارد که چه تعداد افراد چه رشته محل را انتخاب می‌کنند و ما بر اساس یک تناسب بین رشته و ظرفیت و متقاضی افراد را به مصاحبه دعوت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • افزایش ظرفیت منابع تامین آب شرب در شهرستان علی آباد کتول
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی