Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم اختتامیه جشنواره داستان کوتاه شعبانیه با حضور جمع کثیری از علاقمندان و پیشکسوتان ادبیات داستانی در محل مجتمع فرهنگی هنری ولایت تربت جام برگزارو از ۹ برگزیده این جشنواره، درسه مقطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان تجلیل شد.
شریفی نسب رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت جام درحاشیه مراسم گفت: مجوز فعالیت یازدهمین انجمن به نام انجمن ادبیات داستانی طلوع شهرستان نیزصادرشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 وی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره شعبانیه افزود:جشنواره داستان کوتاه شعبانیه با همراهی شورای اسلامی تربت جام، شهرداری، اداره تبلیغات اسلامی، گروه زبان و ادبیات فارسی آموزش و پرورش شهرستان با هدف شناسائی استعداد‌های هنر داستان نویسی برگزار شد.
 موصلی نماینده هیات داوران هم ارسال ۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره را نشان از ظرفیت بالای هنر نویسندگی دانست و گفت: بنا بر رای هیأت داوران این جشنواره، ۹ اثر برگزیده شدند.
 در این جشنواره از کتاب "بانو ثریا" با حضور مولف آن، توسط مسئولان و پیشکسوتان رونمایی شد.
 در خاتمه مراسم از ۸ داور و ۹ برگزیده داستان کوتاه شعبانیه درسه مقطع سنی با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی قدردانی شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۴۳۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر