Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین،مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در خصوص اعتبارات استانی از ابتدای امسال تاکنون ۷۴ میلیارد تومان اعتبارات مصوب داشته ایم که از این رقم تاکنون ۴۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است .

اکبر محمدی افزود: بیشترین درصد مربوط به حوزه قنوات است. 

وی با اشاره به اینکه همچنین در بخش اعتبارات ملی نیز در حوزه آب و خاک، ۱۰۶ میلیارد تومان مصوب داشته ایم که از این رقم ۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است  گفت:  در این بخش نیز قنوات، بیشترین سهم از اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر آب و خاک و امور فنی و مهندسی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: ایجاد استخرهای ذخیره آب کشاورزی، احیا و مرمت قنوات، احداث جاده بین مزارع، احداث، تکمیل و بهسازی کانال های آبرسانی کشاورزی و انتقال آب، یکپارچه سازی، تجهیز، نوسازی و زهکشی اراضی سنتی و ایجاد زیرساخت های مجتمع های دامپروری از دیگر برنامه های در دستور کار این مدیریت است.

 حدود ۲ هزار و ۶۸ حلقه چاه، ۶ هزار و ۹۸۳ رشته قنات و ۲ هزار و ۸۶۴ رشته چشمه در  خراسان جنوبی وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خراسان جنوبی جهاد کشاورزی اعتبارات میلیارد تومان آب و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۵۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • تک‌کشتی پسته، کشاورزی خوشاب خراسان رضوی را تهدید می‌کند
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • عملیات روسازی و ریل گذاری ۷۰ کیلومتر از پروژه راه آهن خراسان جنوبی
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تخریب ۳۰۰ قنات جنوب سیستان و بلوچستان در سیل اخیر
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی