Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-29@16:36:41 GMT

مسابقات فوتسال جام رمضان در آباده

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۹۶۲۴۰۹

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مسئول بسیج ورزشکاران آباده گفت: یک دوره مسابقات فوتسال در رده سنی نونهالان با حضور ۱۲ تیم از شهر‌های آباده، ایزدخواست و صغاد در دو گروه ۶ تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کیومرثی افزود: در پایان این دوره از مسابقات که در مجموعه ورزشی تختی آباده برگزار شد، تیم شاهین ایزدخواست مقام اول و تیم ماهان آباده مقام دوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۶۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، به‌مناسبت پاسداشت روز معلم، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده با امام جمعه آباده و نماینده منتخب مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

امام جمعه آباده در این دیدار از استادان و معلمان به‌عنوان پرورش‌دهنده جوانان و نوجوانان یاد کرد و از آنان خواست این نسل آینده‌ساز را آگاه، بیدار، باایمان و بااخلاق رشد دهند و تعهد در قبال کشور را در وجود آنان نهادینه کنند.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا دانا با بیان اینکه معلمی شغل انبیاء است، ادامه داد: معلمی موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر کرده است.

وی با اشاره به نامگذاری ۱۲ اردیبهشت به‌عنوان روز معلم خاطرنشان کرد: این روز بزرگ مایه افتخار برای کسانی است که در جامعه از شأن والای معلمی برخوردارند.

امام جمعه آباده متذکر شد: اگر معلمی اهل تزکیه و علم‌آموزی نباشد، نمی‌تواند وظیفه‌اش را به خوبی انجام دهد و معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند و نیروی انسانی ارزش‌مدار تربیت و از همه ظرفیت‌های موجود در جامعه استفاده شود.

دانا با گرامیداشت یاد و خاطره اسوه عملی و چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید آیت‌الله مرتضی مطهری و شهدای معلم، فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • مسدود بودن بلوار استاد مهندسی آباده
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور