Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:33:50 GMT

دانش آموزان قرآنی در آباده تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۹۶۹۰۲۳

دانش آموزان قرآنی در آباده تجلیل شدند

دهقان مسئول بیت الاحزان آباده اظهار کرد: ۵۰ حافظ و قاری برجسته دانش آموزی در مراسم محفل انس با قرآن تجلیل شدند.

او افزود: دانش آموزانی که پارسال به این مرکز آمدند تا جزء ۹ قرآن را حفظ کردند و دانش آموزانی که امسال حضور دارند از ۲۰ صفحه تا ۷۰ صفحه حافظ شده اند.

اردالی دبیر ستاد مرکزی حفظ موسسه قرآنی بیت الحزان کشور هم گفت: در مرکز بیت الاحزان، دانش آموزان در پایان سال نهم حافظ کل قرآن کریم می‌شوند و می‌توانند در آزمون سازمان تبلیغات شرکت کرده و مدرک کارشناسی بگیرند و در آزمون‌های استخدامی و کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم قرآنی ادامه تحصیل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای تواشیح، حفظ آیات، قرائت قرآن ف مداحی و تجلیل از حافظان برتر از برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

۲ سالی است که مدارس حفظ قرآن همراه با تحصیل در یاس نبی و رضوی آباده در رشته‌های علوم قرآنی فعالیت دارند.

شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محفل انس با قرآن قرآن دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۶۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز

در مراسم پایانی این جشنواره که عصر امروز در بوستان قرآن تبریز برگزار شد، از ۹۳ نفر از منتخبان بخش حضوری و ۷۶ نفر از منتخبان بخش مجازی قدردانی شد.

دبیر اجرایی این جشنواره گفت: بخش حضوری این جشنواره به صورت استانی و با ۸۰۰ شرکت کننده از شهر‌های مختلف آذربایجان شرقی در دو بخش حفظ و قرائت و برای سه گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۲۴ سال برگزار شد.

قربانی افزود: در بخش مجازی جشنواره نیز در بخش‌های نقاشی، عکس نوشته، دل گویه، اینفوگرافی و کلیپ پنج‌هزار و ۴۳۰ اثر از شرکت کنندگان گروه‌های سنی مختلف ۷ تا ۲۵ سال به صورت کشوری شرکت داشتند.

وی نهادینه کردن سبک زندگی قرآنی در جامعه به‌ویژه در بین کودکان، نوجوانان و جوانان و زمینه‌سازی برای حل معضلات اجتماعی با استفاده از آموزه‌های قرآنی را اهداف اصلی برگزاری این جشنواره قرآنی اعلام کرد.

جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان»، یادبود زنده یاد قاری نوجوان سامان پور بیرامی در محور‌های اقامه نماز، قصه‌های قرآنی، امانت داری، حجاب و عفاف، احترام به بزرگترها، ادب و خوشرفتاری، انفاق و کمک به دیگران، بررسی صحت اخبار برگزار شد.

این جشنواره با موضوع سبک زندگی در قرآن کریم ویژه خواهران و برادران و در رده سنی کودک، نوجوان و جوان با مشارکت شهرداری منطقه ۷ تبریز ترتیب یافت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • اهانت مجدد به قرآن کریم در استکهلم
  • نماینده آیت الله العظمی سیستانی خواستار تربیت شخصیت قرآنی دانش آموزان و دانشجویان شد