Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:16:40 GMT

جاده‌های شمال قفل شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۹۷۵۸۳۴

جاده‌های شمال قفل شد

 
به گزارش تابناک،‌ سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی به مازندران اظهار داشت: به منظور تخلیه بار ترافیکی رفت و آمد وسایل نقلیه از جاده چالوس مسیر شمال به جنوب و در مسیر آزادراه تهران ـ شمال مسیر شمال به جنوب ممنوع شده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت ترافیکی در محور کندوان پرحجم و سنگین بوده و جاده از جنوب به شمال یکطرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهان‌تاب با تاکید بر اینکه هم اکنون ترافیک در جاده چالوس پرحجم است خاطرنشان کرد در محور هراز نیز در محدوده لاسم، پل تکاور، آب اسک دررمسیر تهران به آمل شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: در محور سوادکوه نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در هر دو محور رفت و برگشت گزارش شده ولی در محور کیاسر شاهد ترافیک عادی و روان هستیم.

وی با توصیه به مسافران گفت: رانندگان با توجه به اینکه ترافیک نوروزی آغاز شده است از شتاب در جاده بپرهیزند و با سرعت مطمئن در جاده حرکت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: رانندگان از تخلفات حادثه‌ساز در محورهای پر ترافیک پرهیز کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

جهان تاب ادامه داد: اگر در حین ارتکاب به جرائم راهنمایی و رانندگی خودرو به پارکینگ منتقل شود آزادسازی خودرو تا بعد نوروز زمان می‌برد گفت: امیدواریم رانندگان با رعایت قوانین سهم بسزایی در کاهش تصادفات نوروزی داشته باشند.

او از مسافران خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

 منبع: تسنیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: غزه ماه رمضان عید نوروز دعای روز ششم رمضان دعای روز هفتم رمضان کاظم صدیقی ترافیک جاده چالوس جاده های شمال غزه ماه رمضان عید نوروز دعای روز ششم رمضان دعای روز هفتم رمضان کاظم صدیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۷۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان

شاهرود- بارش برف محور شاهرود- توسکتان را سپید پوش و تردد خودرو‌ها را کند کرد.

به گزارش مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست، اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # بارش برف سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • (ویدئو) بارش سنگین برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال