Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در حوزه انتخابیه لنجان به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، رای نفر دوم این حوزه انتخابیه ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه پیدا کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به آخرین خبرها از صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور گفت: صحت انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه مجلس خبرگان رهبری در 31 استان کشور به تایید شورای نگهبان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صحت انتخابات در 81 حوزه انتخابیه دیگر تایید شد

 

وی افزود‌: همچنین با بررسی‌هایی که داشتیم صحت انتخابات در 56 حوزه انتخابیه دیگر به تایید شورای نگهبان رسید که این حوزه‌های انتخابیه به شرح زیر هستند:

آذربایجان شرقی: 

حوزه‌های انتخابیه اهر و هریس، بستان‌آباد، بناب

آذربایجان غربی: 

حوزه‌ انتخابیه سلماس

اصفهان:

حوزه انتخابیه‌های اصفهان، اردستان، شاهین شهر، خمین‌شهر، سمیرم، شهررضا، فریدن، فلاورجان، کاشان، خوانسار، نائین، نجف‌آباد، نطنز

البرز:

حوزه انتخابیه کرج 

چهارمحال و بختیاری:

حوزه انتخابیه بروجن

سمنان:

حوزه انتخابیه دامغان 

سیستان و بلوچستان:

حوزه انتخابیه زابل 

فارس:

حوزه‌های انتخابیه داراب، فیروزآباد، لامرد 

گلستان:

حوزه انتخابیه کردکوی

گیلان: 

حوزه انتخابیه صومعه‌سرا

مازندران: 

حوزه‌های انتخابیه ساری،‌ آمل، بابل، بابلسر، نکا، تنکابن، قائم‌شهر، نور، نوشهر

هرمزگان:

حوزه انتخابیه بندرلنگه 

همدان:

حوزه‌های انتخابیه همدان، اسدآباد، کبودرآهنگ، ملایر، تویسرکان، رزن، نهاوند

یزد:

حوزه‌های انتخابیه یزد، زارچ، اردکان، مهریز، تفت

کرمان:

بافت و جیرفت

کهگیلویه و بویراحمد:

حوزه انتخابیه گچساران

به گزارش تسنیم، طحان نظیف همچنین درباره برخی حوزه‌های انتخابیه که گزارش تخلفات از آنها به دست شورای نگهبان رسیده و مورد بررسی نیز قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه لنجان به دلیل گزارشات متعدد در خصوص تخلفات صورت گرفته و گزارش گروه بازرسی اعزامی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات، رای نفر دوم این حوزه انتخابیه ابطال و نفر اول و سوم به مرحله دوم راه پیدا کردند. 

وی افزود: همچنین در حوزه انتخابیه مبارکه نیز به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات آرای دو صندوق رای ابطال شد ولی در نتیجه انتخابات تغییری ایجاد نکرد. علاوه بر این حوزه انتخابیه ساوجبلاغ در استان البرز نیز به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات آرای 9 صندوق رای ابطال شد ولی در نتیجه انتخابات تغییری ایجاد نکرد. 

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: همچنین حوزه‌های انتخابیه بویراحمد، کهگیلویه به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات آرای 13 صندوق رای ابطال شد اما با این وجود تغییری در نتیجه انتخابات ایجاد نشد. همچنین حوزه‌ انتخابیه کرمان به دلیل وجود پاره‌ای از تخلفات آرای 4 صندوق اخذ رای باطل شد اما با این حال در نتیجه انتخابات تغییری حاصل نشد. 

طحن نظیف در پایان گفت: بررسی صحت انتخابات در 19 حوزه انتخابیه باقی مانده که  به محض اینکه به جمع‌بندی رسیدیم نتیجه را به مردم اعلام کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای نگهبان نتایج انتخابات 1402 شورای نگهبان نتایج انتخابات 1402 حوزه های انتخابیه نتیجه انتخابات صحت انتخابات حوزه انتخابیه شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۷۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس گفت: دستگاه قضایی هم‌سنگر نیروی‌های نظامی- امنیتی و دستگاه‌های اجرایی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، بهروز محمدی مهر در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر اظهار داشت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکم‌فرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر برگزار می‌شود عنوان کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رای، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

انتخابات ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک است

رئیس کل دادگستری استان همدان با اشاره به اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد عنوان کرد: دستگاه قضایی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می کند.

محمدی مهر با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، گفت: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی اظهار داشت:  برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضایی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

رئیس کل دادگستری استان همدان اعلام کرد: 300 قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند