Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@11:01:03 GMT

نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | کد خبر: ۳۹۹۸۰۰۶۲

نجات دختر ۱۱ ساله از دست آدم‌ربایان

دو پسر شرور که دختر بچه‌ای را از مقابل مدرسه‌اش ربوده بودند، وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند، دخترک را رها کردند و گریختند.

چند روز قبل زن جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران رفت و گفت، دختر ۱۱ ساله‌ام پس اینکه از مدرسه تعطیل شده دیگر به خانه بازنگشته و تلفن همراهش نیز خاموش است؛ نگرانم بلایی سر او آمده باشد؛ لطفاً کمک کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان بلافاصله راهی مدرسه شدند و پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که ۲ نفر سوار بر خودروی خود پس از تعطیلی مدرسه، برای دختر ۱۱ ساله مزاحمت ایجاد کرده و پس از فریب، اقدام به آدم‌ربایی کرده‌اند. سردار «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی گسترده هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند که آن‌ها قصد دارند دختر ۱۱ ساله را به اسلامشهر ببرند؛ بنابراین اقدامات گسترده کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه متهمان که متوجه شده بودند پلیس آگاهی آن‌ها را زیرنظر دارد، دختر را در خیابان رها کردند و از صحنه جرم گریختند. سردار گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان تحت تعقیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

روزنامه ایران

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پلیس پلیس فتا پلیس راهور پلیس راه پلیس آگاهی دختر ۱۱ ساله پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۸۰۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مأموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میان‌سالی در خانه‌اش خبر دادند.

وی با بیان اینکه با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و کارآگاهان راهی محل شدند، افزود: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند این مادر و پسر با هم زندگی می‌کردند وقتی صدای درگیری شنیدیم به اینجا آمدیم اما با جسد زن میانسال رو به‌رو شدیم.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با توجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر کردند.

وی گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت مدعی شد، روز حادثه مادرم اعتراض کرد که چرا خانه را بهم ریختی و سر این موضوع باهم دعوایمان شد؛ عصبانی شدم و با وزنه بدنسازی او را زدم که ناگهان متوجه شدم نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی به زندان اعزام شد.

کد خبر 6089751

دیگر خبرها

  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی