Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نعمتی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سال نو وجهت ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی با حضور معاون عمرانی استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مجتمع خدماتی، رفاهی بین راهی میلاد بخش خواجه هریس به بهره برداری رسید.

نعمتی با بیان اینکه این مجتمع در کیلومتر ۱۸ بزرگراه تبریز- هریس- اهر واقع شده گفت: برای این پروژه ۱,۰۰۰ میلیارد ریال توسط سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمتی با اشاره به اینکه این مجتمع شامل ساختمان اداری، نمازخانه مردانه و زنانه، سرویس‌های بهداشتی، فروشگاه، جایگاه سوخت، رستوران، هایپرمارکت، پارکینگ و اطاق مادر و کودک، ساختمان، فروشگاه‌های صنایع دستی و گردشگری و خدماتی، خدمات خودرویی، پارکینگ وسایط نقلیه سبک و سنگین، فضای سبز و مرکز اقامتی است، تصریح کرد: زمین جایگاه سوخت سه منظوره میلاد ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع است.

کد خبر 6058607

منبع: مهر

کلیدواژه: تبریز راهداری هریس بوشهر زندگی با آیه ها ماه مبارك رمضان نوروز خطبه های نماز جمعه تبریز ایلام کرمانشاه عکس استانها مسافران نوروزی مشهد استان کردستان عید نوروز رمضان 1445

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۸۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از انحراف یک دستگاه مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم(ص) بعد از عوارضی بستان آباد به سمت تبریز خبر داد و مصدومیت هشت نفر از مسافران آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی نیا عصر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: این حادثه ظهر امروز به مرکز ارتباطات اورژانس استان اعلام و چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان بستان آباد و چهار نفر از آنها به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه این مینی بوس از مسیر منحرف شده و به تل خاک برخورد کرده است، گفت: سرنشینان مینی بوس حادثه دیده هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی بودند که برای تماشای دیدار امروز این تیم با استقلال قصد حضور در ورزشگاه یادگار امام را داشتند.

سرهنگ حبیب آبراهه خاطرنشان کرد: به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی و کاهش بار ترافیک اتوبان شهید کسایی تبریز از ساعت ۱۸ تا ۲۰ امروز تردد وسایل نقلیه در این اتوبان ممنوع است.

کد خبر 749856

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • اولین جایگاه سوخت هیدروژن برای کامیون ها افتتاح شد
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد