Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: طبق گزارشات در چاردولی پیرملو ۶۴ میلیمتر بارندگی، تاریک دره نهاوند هم ۶۰ میلیمتر بیشترین بارش‌های گزارش شده طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی با اشاره به اینکه در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان ۲۶ میلیمتر بارش گزارش شده است افزود: از امروز سه شنبه ۲۹ اسفند به تناوب تا صبح فردا این سامانه بارشی فعال خواهد بود و بارش های خوبی را در استان همچنان انتظار داریم که شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب با بیان اینکه از امشب با توجه به کاهش دما بارش‌ها می‌تواند در بعضی از نقاط به شکل برف، باران و در ارتفاعات به شکل برف باشد بیان کرد: از صبح فردا با کاهش ابر و گذر این سامانه بارشی از استان می‌توانیم برای روز چهارشنبه صرفاً بارش‌هایی را به شکل خفیف و پراکنده انتظار داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه با عبور این سامانه بارشی روز پنج شنبه موقتاً کاهش ابر را و از روز جمعه موج دیگری البته ضعیف‌تر استان ما را به تناوب تا اوایل هفته آینده تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد اظهار کرد: بارش‌هایی را عمدتاً در سطح ملایم می‌توانیم به شکل باران در سطح استان انتظار داشته باشیم و از نظر دمایی دما بالای صفر است و صبح پنج شنبه می‌توانیم قدری کاهش دما را انتظار داشته باشیم.

باقری شکیب گفت: وزش باد شدید را هم طی روز گذشته در نهاوند و همدان با سرعت بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت رسید و این شرایط را برای فردا هم انتظار داریم فردا چهارشنبه بازهم وزش باد شدید را تا حدود ۶۰ الی ۷۰ کیلومتر بر ساعت را انتظار داریم.

وی گفت: دمای کمینه و بیشینه در ایستگاه فرودگاه همدان طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ و۱۲ درجه سلسیوس گزارش و طی این مدت گل تپه با ۵ درجه خنک‌ترین و ایستگاه نهاوند و ملایر با ۱۷ درجه سلسیوس گرم‌ترین ایستگاه‌های همدان گزارش شده است.

کد خبر 6058714

منبع: مهر

کلیدواژه: بارش باران همدان سازمان هواشناسی بوشهر زندگی با آیه ها ماه مبارك رمضان نوروز تبریز خطبه های نماز جمعه ایلام کرمانشاه عکس استانها مشهد مسافران نوروزی استان کردستان عید نوروز بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۸۲۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی از ظهر امروز به این استان خبر داد و گفت: همچنین اواخر هفته یک سامانه بارشی قوی‌تری وارد استان خواهد شد.

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر گفت: از امروز، ۸ اردیبهشت‌ماه با ورود سامانه بارشی، هشدار زرد هواشناسی صادر می‌شود که تا فردا در استان فعالیت خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این سامانه با مخاطراتی نظیر رعد و برق و صاعقه، وزش باد و حتی در برخی نقاط هم بارش تگرگ همراه خواهد بود.

حقیقت با بیان اینکه این سامانه کل استان را در برمی‌گیرد، افزود: سامانه مذکور به ویژه در شهرستان‌های کازرون، مرودشت، سپیدان، شیراز، سروستان، خفر، فسا، استهبان، نی‌ریز و داراب فعالیت می‌کند.

حقیقت ادامه داد: فعالیت این سامانه در نیمه جنوبی و در شهرستان‌هایی نظیر فیروزآباد، قیر و کارزین، فراشبند، لار و لامرد، داراب و زرین دشت خواهد بود که می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر شود.

مدیرکل هواشناسی فارس همچنین گفت:‌ در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه یعنی اواخر هفته جاری هم یک سامانه بارشی وارد استان خواهد شد که احتمالاً برای آن هشدار نارنجی صادر کنیم چرا که کل استان را دربرگرفته و بارش‌های رگباری آن می‌تواند مقداری خطرآفرین باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • خورو بیابانک بارانی‌ترین منطقه اصفهان
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • برگزاری آزمون سراسری امروز و فردا در استان همدان
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور
  • کشف ۲۵۶ کیسه آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • حال و هوای ابری و بارانی جاده بوئین میاندشت به روایت فیلم