Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@07:30:57 GMT

ملی پوشان پای سفره هفت سین فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۳۹۹۸۶۳۰۳

ملی پوشان پای سفره هفت سین فوتبال ایران

به گزارش ورزش سه، ملی پوشان فوتبال ایران حالا به رسم چند سال اخیر، باز هم در نوروز در تمرینات تیم ملی حضور دارند و نوروز ۱۴۰۳ را قرار است با انجام دو دیدار از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برابر ترکمنستان پشت سر بگذارند.

حال فدراسیون فوتبال با آغاز نخستین روز از سال جدید از حضور بازیکنان تیم ملی ایران و امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در کنار سفره هفت سین منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سال ۱۴۰۳ آنچنان سال سختی برای فوتبال ایران نخواهد بود و تیم ملی فوتبال ایران انتظار می‌رود در سال پیش‌ رو درگیر مسابقات مقدماتی جام جهانی باشد اما در کنار این موضوع بحث جوان‌گرایی در اولویت کارها قرار می‌گیرد که بسیار برای آینده فوتبال ایران تاثیرگذار خواهد بود و حتی به نظر برخی از کارشناسان همین موضوع می‌تواند باعث شود تا سال ۱۴۰۳، از سال ۱۴۰۲ که با جام ملت‌های آسیا همراه بود، سخت‌تر باشد.

به هر ترتیب تیم ملی فوتبال ایران نخستین دیدار خود در سال جدید را دوم فروردین ۱۴۰۳ (فردا) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی مقابل ترکمنستان برگزار خواهد کرد و در تاریخ هفتم فروردین هم در عشق آباد ترکمنستان با این تیم دیدار خواهد کرد.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۸۶۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های کافا، تیم ملی دختران زیر 19 سال ایران موفق شد در سومین دیدار خود از سد ترکمنستان بگذرد و حالا در آستانه قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد.

شاگردان جهان نجاتی که پیش از این ازبکستان و ترکمنستان را از پیش برداشته بودند، عصر امروز از ساعت 14:30 به وقت تهران، به مصاف تاجیکستان رفتند و در نهایت با 5 گل این تیم را از پیش برداشتند.

گلهای ایران را دقیقه ۱۵ مریم دینی، سمیه اسماعیلی دقیقه ۳۰، مریم دینی دقیقه ۷۴، تانیا جهانشاهی دقیقه ۸۲ و سمیه اسماعیلی در دقیقه ۸۸ به ثمر رساندند.

همچنین بهترین بازیکن زمین تانیا جهانشاهی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • نگرانی از هجوم گردوغبار به ۴ استان
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • قهرمانی کافا در مشت دختران زیر 19 سال
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • ایجاد مسیر ریلی جدید؛ محور دیدار مقامات افغانستان و قزاقستان