Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن کامل خاطرات هاشمی رفسنجانی را در تاریخ ۳۰ اسفند سال ۷۹ می‌خوانید.

در خانه بودم. بعدازظهر، برای برداشتن مطالب خواندنی در مدت سفر به کیش، به دفترم رفتم. به خاطر تعطیلی، خیابان خلوت بود و تقریباً نصف وقت معمولی، رفت و آمد طول کشید. بخشی از کتاب «اصول روانکاوی فروید» را مطالعه کردم. هنگام سال تحویل، با بچه‌ها سر سفره هفت‌سین نشستیم و دعا خواندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حیاط منزل، عکس دسته جمعی گرفتیم و عیدی دادم. شب هم بستگان برای دیدنی عید آمدند.

به پیام نوروزی رهبری و رئیس‌جمهور گوش دادم. رهبری، سال آینده را هم در ادامه امسال، سال علی(ع) نامیدند و شعار اقتدار ملی و ایجاد اشتغال را برای سال نو مهم دانستند. در گذشته، زیاد توجهی به مسائل اقتصادی نمی‌کردند، ولی با احساس عدم تحرک اقتصادی بعد از دوره سازندگی، توجه‌شان جلب شده است و واقعاً هم باید در اولویت باشد.

به گزارش خبرآنلاین، مسئولیت‌های سیاسی و فرهنگی، مدیران کشور را از توجه جدی به اقتصاد و عمران و معیشت مردم، غافل کرده است و با اینکه بیش از ۱۰ میلیارد دلار، اضافه درآمد نفت داریم، قدرت رونقدادن به اقتصاد کشور دیده نمی‌شود.

در لبنان، جمعی از دانشجویان، در حمایت از باقیماندن ارتش سوریه در لبنان، تظاهرات کرده‌اند؛ در مقابل دانشجویان مسیحی که چند روز پیش، با خواست میشل عون،[رهبر جنبش میهنی آزاد]، در مخالفت با ادامه حضور ارتش سوریه در لبنان، تظاهرات کرده بودند. در مجلس لبنان هم امروز، مخالف و موافق این موضوع صحبت کردند.

اخوی محمود، تلفنی اطلاع داد که آقای [سید محمدرضا] اصفهانی - ابوال‌زوجه‌اش [پدر همسرش] - در حال احتضار است. برای تهیه قبری در شاه عبدالعظیم استمداد کرد. یاسر گفت، جمعی از خانواده‌های زندانیان مطبوعات و ملی‌گراها، در کنار زندان اوین، سفره هفت‌سین گذاشته‌اند؛ به انتظار اجتماع مردم.

به لطف خداوند، توفیق نوشتن کامل خاطرات سال ۱۳۷۹ به دست آمد و از فردا در تقویم سال ۱۳۸۰ می‌نویسم.

کانال عصر ایران در تلگرام

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: هفت سین آیت الله رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۸۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • هلاکت یک صهیونیست در حملات حزب الله لبنان
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • روز ۲۰۳ طوفان‌الاقصی| ادامه حملات هوایی و توپخانه‌ای
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد