Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@03:41:11 GMT

آغاز عملیات جدول‌گذاری خیابان شهدای دروازه ری

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۳۹۹۹۵۲۳۱

آغاز عملیات جدول‌گذاری خیابان شهدای دروازه ری

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: با انجام بخشی از تملکات خیابان شهدای دروازه ری، عملیات جدول‌گذاری این خیابان آغاز شده است.

محمدحسین علی اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به اولویت اجرای پروژه ساماندهی محله دروازه ری در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این پروژه ۸۸ ملک توسط شهرداری قم تملک خواهد شد که اکنون کار تملک ۳۴ ملک به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مذاکره برای تملک ۳۳ ملک دیگر افزود: ریزدانه بودن، مشکلات مالکیتی و نبود امکان برای استفاده از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری موجب شده که کار تملک در این محور غالباً نقدی انجام شود.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با بیان اینکه با فاصله کمی از تکمیل تملکات، اقدامات عمرانی پروژه نیز تکمیل خواهد شد تصریح کرد: در حال حاضر پس از تملک املاک دارای اولویت امکان شروع بهسازی خیابان میسر شده است.

علی اکبری ادامه داد: اجرای پروژه در روزهای آغازین سال همزمان با ماه مبارک رمضان در یکی از قدیمی‌ترین و پرترددترین معابر منطقه با مشکلات متعدد کار با سرعت قابل قبولی در حال انجام است.

وی گفت: برنامه اجرایی در این خیابان با تمام توان در دستور کار منطقه قرار گرفته است که شامل تملک، جدول گذاری و آسفالت خیابان، ایجاد باغچه‌های فضای سبز در حاشیه معابر می‌شود.

کد خبر 738271

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قم شهرداری قم کلانشهر قم بافت فرسوده محله دروازه ری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۹۹۹۵۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال در قالب  توافق‌ بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی انجام شد و امروز پس از اعزام آخرین گروه زائران حج عمره عملیات بازگشت پس از ۱۰ روز  آغاز می شود.

قربانعلی  با بیان اینکه  بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند گفت: از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم. 

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵ هزار و ۶۱۰ زائر اعزام شوند. 

وی یادآور شد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد
  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر