Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@03:35:57 GMT

جاده هراز به سوی تهران یکطرفه شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۰۶۹۷۹

جاده هراز به سوی تهران یکطرفه شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ ایرج کهریزی از یکطرفه شدن محور هراز به سمت تهران خبر داد و افزود: محور هراز در مسیر شمال به جنوب از آب اسک تا رودهن یکطرفه شده است.

وی گفت: بر این اساس تردد از رودهن به سوی شهرهای شمالی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و شهروندان می‌بایست از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: این محدودیت تردد با هدف تخلیه بار ترافیکی اعمال شده است. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان عید نوروز نامگذاری سال ها جهش تولید با مشارکت مردم دعای روز سیزدهم رمضان پلیس راه جاده هراز بازگشت مسافران یک طرفه ماه رمضان عید نوروز نامگذاری سال ها جهش تولید با مشارکت مردم دعای روز سیزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۰۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ مهدی صفایی، با بیان اینکه درحال حاضر محور کندوان از ترافیکی روان برخوردار است،گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به پایان تعطیلات و بازگشت مسافران به محل زندگی خود، این محور تا ساعاتی دیگر از ترافیکی پرحجم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید؛ وضعیت جاده‌ها/ جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یک طرفه شد

وی با اشاره به ریزش سنگ و مسدود شدن آزاد راه تهران شمال در شب گذشته اظهار کرد: با تلاش نیروهای راهداری استان تهران، این محور بازگشایی شد و مشکلی برای تردد ندارد.

صفایی افزود: جهت کاهش بار ترافیک به احتمال زیاد این مسیر از ساعت ۱۲ امروز از سمت تهران مسدود و از سمت مرزن آباد یک طرفه خواهد شد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229394 برچسب‌ها تردد جاده ها

دیگر خبرها

  • جاده شمالی یک‌طرفه شد
  • مسیر جنوب به شمال هراز تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • هراز یکطرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • تردد از جاده چالوس و آزادراه تهران –شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • محور کندوان دوطرفه شد/ ترافیک سنگین در هراز