Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@11:20:05 GMT

مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۱۸۷۰۰

مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان عصر روز سه‌شنبه در دور چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه به مصاف تاجیکستان رفت و به تساوی 1-1 رسید.

سبزپوشان عربستانی در این مسابقه ابتدا توسط فراس البریکان در دقیقه 46 به گل رسیدند، اما تاجیک‌ها توانستند در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی توسط رستم سرووف بازی را به تساوی بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی عربستان با وجود این شکست با 10 امتیاز صدرنشین گروه هفتم مسابقات است. اردن با 7 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و تاجیکستان 5 امتیازی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان سعودی، با ابراز نارضایتی از نتیجه این مسابقه گفت: ما به دنبال تساوی نبودیم، اما بازی سختی مقابل یک حریف قدرتمند داشتیم. ما توانستیم دروازه حریف را باز کنیم و می‌خواستیم گل دوم را هم اما در فوتبال تا سوت پایان نیاز به تمرکز خواهید داشت.

وی در خصوص انتقادهای هواداران توضیح داد: هواداران درست می‌گویند و من با نظر آنها در مورد عملکردی که به سطح مورد نیاز بالا نرفت موافق هستم. کارهای زیادی برای اصلاح داریم. زمان کافی برای آماده شدن برای این مسابقه را نداشتیم. یک برد و یک تساوی یک نتیجه خوب برای من به عنوان مربی است، اما من آرزوی کسب نتیجه بهتری را داشتم.

مانچینی در مورد بازیکنان غایب تیمش گفت: به دلایل مختلف از غیبت‌های تاثیرگذاری در تیم رنج می‌بردیم اما نگذاشتیم این روی عزم ما برای برد تاثیر بگذارد و هر بازیکنی در زمین بهترین عملکرد خود را به کار گرفت.

او در پایان اظهارات خود بیان کرد: با وجود تساوی، جایگاه خود را در صدر گروه حفظ کرده‌ایم و هدف‌مان صعود است. برای بهتر ظاهر شدن در مسابقات آینده کار زیادی داریم.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۱۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس اخیرا تصمیمش برای بازنشستگی را عوض کرد و به تیم ملی آلمان برگشت. او رهبر خط میانی تیمش در یورو 2024 خواهد بود. اتفاقی بزرگ برای ژرمن‌ها که از حضور کروس قطعا سود خواهند برد.

جمال موسیالا هم از این بابت خوشحال است. مهاجم جوان بایرن در مصاحبه با مارکا از کروس تمجید کرد و گفت از ارسال‌های بلند او به وجد آمده است و از کروس یاد می‌گیرد.

موسیالا گفت: «هرگز روی چالش ارسال‌های بلند برای کروس کری نمی‌خوانم. رقابتی در این زمینه با او ندارم زیرا تونی با پای راست خود بسیار دقیق ارسال می‌کند. اصلا بر سر این مسئله رقابت کردن با او درست نیست (می‌خندد).»

موسیالا ادامه داد: «او همیشه توپ را در جای درست و دور از مدافع حریف می‌فرستد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی بچرخید، پاس بدهید یا دریبل کنید. تاکنون فقط دو بازی کنار او انجام داده‌ام و باید بگویم کیفیت تونی باورنکردنی است. من از هم تیمی شدن با او در تیم ملی بسیار هیجان زده‌ام.»

دیگر خبرها

  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • وقتی هوش مصنوعی از هر چیزی توپ درست کنه! (عکس)
  • (ویدئو) نحوه درست کردن برنج پف کرده در خیابان‌های هند
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه
  • ماشین گلزنی قایدی از کار افتادنی نیست / تساوی اتحاد کلبا و النصر در لیگ امارات
  • نحوه درست کردن لیوان‌های سرامیکی + فیلم
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • دبیر: زخم زبان زدن درست نیست/ قول داده بودند اخلاق را رعایت کنند
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • ببینید | ردپای آبی