Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سردار تقی مهری در جلسه قرارگاه تامین نظم و امنیت نوروز ۱۴۰۳ در ستاد فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به شعار نوروزی پلیس "آرامش و امنیت در بهار قرآن وطبیعت"گفت: در سال جدید همگی باید با انگیزه‌ای مضاعف در راستای تامین نظم و امنیت جامعه که مهمترین هدف پلیس است، تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه فرمانده و کارکنان انتظامی استان، بیان کرد: گلستان از امن‌ترین استان‌های کشور است که بخش عمده آن حاصل زحمات شبانه روزی مجموعه انتظامی است.

سردار مهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشوق‌های قانونی برای سربازان وظیفه، گفت: مشمولان دارای چهار فرزند از خدمت وظیفه عمومی معاف می‌شوند ضمن اینکه مشمولان بالای ۴۰ سال سن که دارای سه فرزند باشند نیز از خدمت معاف هستند.

سردار مهری افزود: برابر قانون، افراد متأهل از ۲ ماه کسری خدمت برخوردار بوده و برای فرزند اول، دوم و سوم نیز به ترتیب سه، چهار و پنج ماه کسری خدمت شامل حال مشمولان می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت سربازی برای افراد غیربومی ۱۸ ماه، برای مناطق عملیاتی ویژه ۱۴ ماه و برای افراد بومی ۲۱ ماه است، گفت: با توجه به کسورات تشویقی بیان شده، بطور میانگین خدمت وظیفه عمومی ۱۴ ماه است.

سردار مهری افزود: همچنین برای آن دسته از مشمولانی که پروژه‌های تحقیقاتی مورد تایید ستاد کل نیرو‌های مسلح را انجام بدهند نیز کسوراتی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه، گفت: برای تمام سربازانی که به دوره آموزشی اعزام می‌شوند دوره‌های مهارت آموزی همراه با ارائه مدرک معتبر در نظر گرفته شده که پس از پایان خدمت علاوه بر امکان ایجاد شغل مناسب می‌توانند از تسهیلات بانکی نیز بهره ببرند

. رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا افزود: حقوق سربازان وظیفه نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور می‌باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سربازان وظیفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۲۶۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند

روح الله مهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در استان آماده فعالیت است که این رقم در سال گذشته ۹۴ مورد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های که در حال انجام است سعی داریم تا زمان برداشت محصول گندم تعداد مراکز خرید در استان را افزایش دهیم.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۵۰ هزار تن گندم از طریق مراکز خرید اداره کل غله در استان خریداری شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد.

وی یادآور شد: امسال حدود ۱۵۲ هزار هکتار کشت قراردادی گندم در استان انجام شد.

مهری اظهار کرد: طبق برآوردهای جهاد کشاورزی پیش بینی می‌شود امسال بیش از یک میلیون تن گندم از مزارع استان برداشت شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال مسؤولیت خرید دانه‌های روغنی با سازمان جهاد کشاورزی است.

کد خبر 6089913

دیگر خبرها

  • ثبت نام مشوق‌های سربازان ماهر از ۱۵ اردیبهشت‌ماه
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد | هر سرباز وظیفه از چند مشوق می‌تواند بهره‌مند شود؟
  • جزئیات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی به سربازان ماهر اعلام شد
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه