Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:18:00 GMT

اصولگرایان مجلس دوازدهم به وحدت می‌رسند

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۲۸۲۱۶

اصولگرایان مجلس دوازدهم به وحدت می‌رسند

«محسن زنگنه» نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، پیرامون آرایش سیاسی مجلس دوازدهم گفت: طبیعتاً فراکسیون اصولگرایان، فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم خواهد بود.

وی افزود: فکر می‌کنم لیست‌های مختلف انتخاباتی اصولگرایان بعد از ورود به مجلس با هم متحد می‌شوند و یک فراکسیون سیاسی تشکیل خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر اصلاح‌طلبان هم در مجلس بعدی یک فراکسیون تشکیل خواهند داد، اما اینکه مستقلین مجلس دوازدهم با اصلاح‌طلبان یک فراکسیون واحد تشکیل دهند یا آنکه فراکسیون مجزایی داشته باشند، محل سوال است.

منتخب مردم تربت حیدریه در مجلس دوازدهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس دوازدهم یک مجلس پرچالش خواهد بود، گفت: از آنجایی که وزن‌های مختلفی وارد مجلس بعدی می‌شوند، فکر می‌کنم در مجلس دوازدهم نسبت به مجلس یازدهم شاهد تضارب آرای بیشتری باشیم، اما بعد از مدتی قطعاً مجلس دوازدهم روال منطقی را پیش خواهد گرفت.

زنگنه درباره گزینه احتمالی ریاست مجلس دوازدهم، گفت: هنوز پیش بینی در این زمینه زود است اما رأی آوری محمدباقر قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم تا حدودی نسبت به مجلس فعلی سخت‌تر است.

وی تاکید کرد: تصورم این است که در نهایت اصولگرایان مجلس دوازدهم به جمع بندی و وحدت درباره انتخابات هیأت رئیسه مجلس خواهند رسید. البته با توجه به اینکه هنوز ۴۵ نفر از نمایندگان مجلس دوازدهم مشخص نشده است و قطعاً این افراد می‌توانند روی تصمیمات مجلس تأثیرگذار باشند، نمی‌توان بسیاری از مسائل داخلی مجلس بعدی را از الان پیش بینی کرد.

کد خبر 6056606 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن زنگنه مجلس شورای اسلامی برنامه هفتم توسعه مجلس یازدهم کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف انتخابات مجلس 1402 مجلس شورای اسلامی هیئت دولت رژیم صهیونیستی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حسین امیرعبداللهیان اسماعیل هنیه مجلس یازدهم تهران حسین امیر عبداللهیان ناصر کنعانی محمدباقر قالیباف حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی ایران مقاومت فلسطین مجلس دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی از این پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با حضور در منزل غلاحسین پیروانی ضمن عیادت از این پیشکسوت فوتبال، از خدماتش در طول سالیان متمادی به ورزش کشور قدردانی کرد.

وی ضمن تشکر از دکتر ملک حسینی پزشک جراح او به نمایندگی از جامعه ورزش، از مردم به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال خواست برای سلامتی کامل غلام پیروانی دعا کنند.

در این دیدار تصویری از غلامحسین پیروانی که توسط دختر هنرمند فراشبندی نقاشی شده بود به او تقدیم شد.

غلامحسین پیروانی ماه گذشته مورد عمل جراحی روده بزرگ قرار گرفت. در این عیادت علی دوران برادر شهید دوران و مربی اسبق فوتسال نیز رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی کرد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم؛ همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • جنگ زودهنگام بر سر صندلی «شماره یک» مجلس دوازدهم /همه در مقابل یک نفر؛ قالیباف!
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب