Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرزی مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، بیمار و متارکه کرده اند، حمایت می‌کند. گفت: بیش از ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرزی با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی یابی البرز در امام زاده ها، مصلی ها، مساجد، حسینیه ها، مراکز نیکوکاری، هیات‌ها مستقر هستند گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و عزیزانی که تمایل به مشارکت در طرح اکرام را دارند، می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت کنند و مبالغ اهدایی این عزیزان مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهر‌های استان البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد شب قدر کمیته امداد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۳۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی علامه بهلول گنابادی گفت: درپایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم در خصوص سبک زندگی سالم به مراجعه کنندگان ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 دکتر مهدی پاسبان افزود: این پایگاه به مدت ۳ روز در ورودی بیمارستان و درمانگاه تخصصی برپا شد و ضمن اندازه گیری شاخص توده بدنی (BMI) و فشارخون، توصیه‌های لازم را در خصوص سبک زندگی سالم به بیش از ۲۰۰ مراجعه کننده ارائه و برشور‌های آموزشی در خصوص رژیم غذایی سالم توزیع شد.
 وی گفت: واحد آموزش سلامت بیمارستان علامه بهلول گنابادی در راستای برنامه‌های ملی سلامت، برنامه‌های متعدد آموزشی را طبق تقویم سلامت در حوزه‌های سلامت از جمله خودمراقبتی و سبک زندگی سالم، تغذیه سالم و فعالیت بدنی، سلامت روان، عوارض استعمال سیگار و دخانیات، پیشگیری از بیماری‌های مزمن غیرواگیر دیابت، فشارخون، سرطان و سکته مغزی در طول سال اجرا می‌کند. 
 دکتر پاسبان افزود: آموزش‌های گروهی به مراجعین در درمانگاه تخصصی و همراهان بیماران در بخش‌های بستری بیمارستان علامه بهلول گنابادی توسط کارشناس واحد آموزش و سلامت بیمار همراه با پخش فیلم‌های آموزشی و توزیع بروشور‌های آموزشی ارائه می‌شود. 
 
 

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی