Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان فرماندار کبودراهنگ با اشاره به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت تعدادی از سرداران سپاه گفت: این اقدام ناجوانمردانه صهیونیست‌ها نشان از خوی وحشی‌گرایانه سران این رژیم جعلی در سطح جهان است که هر روز رسواتر و با این اقدامات به نابودی خود نزدیک می‌شوند.

مسلم غلامی در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز قدس شهرستان کبودراهنگ، اظهار کرد: اکنون رژیم غاصب صهیونیستی به مرحله استیصال و درماندگی رسیده و از درون پوسیده است و آخرین دست و پا زدن‌های خود را برای ادامه حیاتش انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به روز قدس مطرح کرد: روز قدس محور انسجام ملت‌های مسلمان برای ریشه‌کن کردن رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آزادی قدس شریف از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی خواهد بود که همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

غلامی یادآور شد: فلسفه روز قدس، دفاع از مظلوم، حمایت و یاری مردم مسلمان فلسطین، اهتمام به امور مسلمین جهان، رسیدگی به مظلومان، دفاع از حریم دینداری، دفاع از انسانیت، اسلام و آزادی انسان‌ها است چراکه دفاع از حق مردم در تبیین مباحث دینی جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس در شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: تمهیدات ویژه برای برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان پیش‌بینی شده که تمامی دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و انتظامی آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کبودراهنگ، غلامی بیان کرد: مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در کبودراهنگ با تجمع در میدان امام خمینی(ره) از ساعت ۱۰:۴۵ صبح و حرکت از مسیر خیابان‌های حضرت امام خمینی(ره) و شهید مطهری به سمت میدان امام حسین(ع) و مراسم پایانی در مسجد جامع محل برگزاری نمازجمعه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها راهپیمایی روز قدس رژيم صهيونيستی حمله به کنسولگری ایران در سوریه روز قدس طوفان رمضان استانی اجتماعی استانی سیاسی رمضان 1403 استانی اقتصادی راهپیمایی روز روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۵۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

نمازگزاران همدانی بعد از برپایی نماز جمعه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی از محل نماز جمعه تا چهارراه شریعتی راهپیمایی کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079320 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه
  • تشییع لاله فاطمی بر روی دستان مردم ویان و کبودراهنگ
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم و عکس
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه+ عکس
  • راهپیمایی نمازگزاران همدانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو