Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:13:29 GMT

اعلام قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ | کد خبر: ۴۰۰۵۵۱۲۱

اعلام قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار هر کیلو گرم قیمت گوشت بوقلمون از سوی این سازمان به شرح زیر اعلام شد؛

هر کیلو گرم لاشه کامل یا شقه (برش عمودی لاشه) ۱۱۶، نیم شقه ران ۱۱۸.۲، ران با پوست و استخوان (با استخوان کمر) ۱۵۲، مغز ران بی پوست و استخوان ۲۱۴، فیله ۲۰۶، گوشت چرخ‌کرده ۱۹۵، بازو ۸۶، بال ۶۳ و گردن بدون پوست ۱۰۲ هزار تومان در میادین میوه و تره بار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر بسته پای بوقلمون پاک شده ۸۰۰ گرمی ۲۲، جگر تازه پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۵، دل پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۵ و سنگدان پاک شده ۴۰۰ گرمی ۵۸ هزار تومان اعلام شد.

کد خبر 6068307

منبع: مهر

کلیدواژه: کالای اساسی گوشت پرورش بوقلمون میدان میوه و تره بار وزارت راه و شهرسازی وزارت جهاد کشاورزی کشاورزی وزارت نفت ایالات متحده امریکا مصرف بنزین جهش تولید با مشارکت مردم بنزین صادرات غیرنفتی تهران وزارت نیرو تجارت خارجی صادرات کالا هیئت دولت پاک شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۵۵۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران از کاهش قیمت میوه های نوبرانه تا پایان اردیبهشت ماه خبر داد.

اکبر یاوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی  ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی
  • صادرات دام راه حلی مناسب برای تعدیل بازار گوشت
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • کاهش قیمت نوبرانه‌ها تا پایان اردیبهشت
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • قیمت جدید دام زنده اعلام شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول