Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر خیرخواه، چهارشنبه شب به خبرنگاران گفت: عصر امروز یک آمبولانس خصوصی در حال انتقال یک مجروح و همراهش از کهنوج به سمت جیرفت بود که متأسفانه در حمله مسلحانه افراد ناشناس در حوالی روستای تلشیراز از توابع شهرستان عنبرآباد، دو نفر که بنا به تقاضای خودشان در حال انتقال از کهنوج به بیمارستان جیرفت جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یک پرستار که همراه بیمار در یک آمبولانس دولتی از کهنوج به جیرفت در حال انتقال بوده مجروح شده است افزود: این آمبولانس همزمان با آمبولانس خصوصی مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت وضع پرستار مجروح ناشی از حمله مسلحانه را مساعد اعلام کرد و افزود: وی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

کد خبر 6068790

منبع: مهر

کلیدواژه: آمبولانس حمله مسلحانه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت زندگی با آیه ها شب قدر ماه مبارك رمضان بوشهر مسطورا شهادت حضرت علی عکس استانها مراسم عزاداری تبریز رمضان 1445 کرمانشاه ایلام شب های قدر راهپیمایی روز قدس حمله مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۴۰۰۵۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سخنگوی گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس از کشته شدن یک اسیر صهیونیست دیگر در نوار غزه خبر داد.

ابوعبیده در پیامی تلگرامی اعلام کرد که جودی وانشتاین اسیر ۷۰ ساله اسرائیلی که در بمباران ماه گذشته محل نگهداری خود همراه با اسیری دیگر بر اثر بمباران به شدت مجروح شده بود، کشته شده است.

ابوعبیده صهیونیستها به ویژه خانواده اسیران را مخاطب قرار داد و گفت: تخریب بیمارستانهای نوار غزه و از کار انداختن آنها  توسط ارتش شما سبب رنج و کشته شدن اسیران شما شده است.

این اسیر اسرائیلی روز هفتم اکتبر به شدت مجروح شده بود و در بیمارستان‌های نوار غزه تحت درمان بود و پس از بهبودی مجدداً به محل نگهداری خود بازگردانده شده بود.

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در پیامی تصویری ضمن اعلام کشته شدن یک اسیر صهیونیست دیگر در نوار غزه، تاکید کرد: تخریب و نابودی بیمارستان‌ها و خارج کردن آن‌ها از خدمت موجب درد و رنج اسرای شما و کشته شدن آن‌ها می‌شود و این همان چیزی است که ملت ما نیز از آن رنج می‌برد.

کد خبر 6099729

دیگر خبرها

  • واگذاری ۲ هزار و ۶۱۰ زمین در ۱۴ شهر جنوب کرمان
  • کشته شدن یک اسیر دیگر صهیونیست در غزه+فیلم
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • درگذشت امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر تصادف با آمبولانس
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است